کد خبر : 992480 | 20 آبان 1391 ساعت 08:59 | 1.1K بازدید | 0 دیدگاه

کسر 20درصدقراردادبازیکنان و کادر فنی شاهین

مدیرعامل شاهین بوشهر گفت: به دلیل نتایج ضعیف در 9 بازی گذشته کادر فنی و بازیکنان تیم جریمه و 20 درصد از کل قرارداد آنان کسر می‌شود.

کسر 20درصدقراردادبازیکنان و کادر فنی شاهین
داریوش دلفانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس اظهار داشت: شاهین در 9 بازی گذشته از 27 امتیاز 11 امتیاز گرفته و این مورد رضایت ما نیست به همین دلیل بازیکنان تیم و کار فنی جریمه شدند.
وی در مورد شکست روز گذشته مقابل ماشین‌سازی هم گفت: در یک هفته گذشته تمام تلاش و وقت خود را صرف این کردم که هواداران و تیم متحد شوند تا در این بازی به پیروزی برسیم، اما این اتفاق نیفتاد و در مقابل تیمی که در قعر جدول بود شکست خوردیم و شرمنده هواداران شدیم.
دلفانی تصریح کرد: روحیه تیم و هواداران قبل از بازی بسیار خوب بود به طوری که قبل از شروع بازی یکی از لیدرهای تیم برای روحیه دادن به تیم وارد رختکن شد و بازیکنان را از زیر قرآن راهی زمین کرد و این برای روحیه تیم بسیار مفید بود، اما حیف که نتیجه لازم را نگرفتیم.
مدیرعامل شاهین بوشهر با بیان اینکه روزانه تا پاسی از شب پیگیر مسائل مالی باشگاه هستم، خاطرنشان کرد: به هر حال بازیکنان مطالبه دارند و باید مسائل مالی آن‌ها را حل کنیم و به هواداران قول می‌دهم با نهایت تلاش خود برای رفع این مشکلات انجام دهم.
این مسئول با اشاره به خواسته هواداران شاهین در روز گذشته بیان کرد: همان طور که ملاحظه کردید هواداران شاهین روز گذشته علاوه بر اینکه یکصدا تیم را تشویق می‌کردند از مسئولان خواستند به مشکلات شاهین هم رسیدگی کنند.
وی حسنوند استاندار بوشهر را فردی لایق و مدیری توانمند نامید و گفت: امیدواریم با حمایت‌های استاندار بوشهر بخشی از مشکلات مالی شاهین هم حل شود تا شاهد موفقیت بیش از پیش این تیم باشیم.
دلفانی از حمایت هواداران و دلسوزان شاهین قدردانی کرد و گفت: دلخوشی ما برای کار وجود هواداران و دلسوزانی است که در برد و باخت در کنار تیم هستند و همین امر موجب می‌شود ما با اطمینان خاطر بیشتری به مشکلات شاهین رسیدگی کنیم.
مدیرعامل شاهین بوشهر متذکر شد: روز گذشته پس از باخت مقابل ماشین‌سازی در هتل محل اقامت با بازیکنان صحبت کردم و به ایشان روحیه دادم و وضعیت تیم خوب است و امروز تیم استراحت می‌کند و از فردا با جدیت تمرینات تیم برای مقابل با نساجی قائمشهر ادامه می‌یابد.
این مسئول در پایان اذعان داشت: مشکلات و بحران‌های شاهین با همدلی و اتحاد رفع میشود و از هواداران و دلسوزان شاهین می‌خواهم دوباره تیم را حمایت کنند تا به شرایط آرمانی برسیم.

دیدگاه‌ها