کد خبر : 992741 | 22 آبان 1391 ساعت 10:33 | 1.4K بازدید | 0 دیدگاه

پورمند:

گهر در جام حذفی شرکت نکند، بهتر است

مربی تیم فوتبال گهر درود گفت: حتما جام حذفی منابع و خاصیتی دارد که در تمام کشورهای دنیا برگزار می شود.

گهر در جام حذفی شرکت نکند، بهتر است

 علیرضا پورمند مربی تیم گهر درود در گفتگویی اظهار داشت: وقتی تمام کشورهای دنیا جام حذفی را برگزار کنند، حتما این جام منافع و خاصیتی دارد که آن را برگزار می کنند الان هم فدراسیون فوتبال تصمیم گرفته که جام حذفی را برگزار کند که قطعا این اتفاق به نفع فوتبال ایران است و می تواند به رشد و پیشرفت فوتبال کشورمان کمک کند.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران، وی افزود: تیم گهر اگر در جام حذفی بازی نکند، بهتر است چون نفرات ما کم است و می ترسیم همین اندک بازیکنانی که داریم، در جام حذفی مصدوم شوند و در لیگ آنها را دراختیار نداشته باشیم، متاسفانه تیم ما کامل نیست و نفرات زیادی دراختیار نداریم و باید مدام مراقب بازیکنان مان باشیم تا مصدوم نشوند.

 وي در ادامه گفت: هر تیمی با سیاست های خاص خودش در جام حذفی شرکت می کند، برخی از تیم ها با بازیکنان جوان خود در این جام حاضر می شوند و بعضی از تیم ها هم با تمام قدرت در جام حذفی شرکت می کنند به نظر من برگزاری جام حذفی در مجموع اتفاق خوبی برای فوتبال ما است و برای باشگاهها ی ما منافع زیادی دارد.

 مربی تیم گهر اظهار داشت:  باید ببینیم آقای مایلی کهن چه نظری دارد و با چه هدفی در جام حذفی شرکت خواهد کرد اما نظر شخصی ام این است که با توجه به اینکه نفرات تیم ها کم است از جام حذفی فقط به عنوان بازی تدارکاتی باید استفاده کنیم البته اگر بازیهای ما درجام حذفی در نیم فصل دوم باشد، با تمام قوا در این مسابقات شرکت خواهیم  کرد. همه تیم ها درجام حذفی به دنبال قهرمانی هستند و ما هم دنبال این هستیم که خودمان را در این جام نشان بدهیم.

 وی افزود: خدا راشکر بالاخره تکلیف مالکیت باشگاه گهر مشخص شد و با آمدن آقای مایلی کهن و فریاد شیران و مالکان جدید، تیم دارای پشتوانه شد تا حداقل ها را داشته باشیم، تیم ما روند روبه رشدی دارد و هر روز بهتر می شویم اما به بازیکنان جدید و کمی زمان نیاز داریم تا شرایط بهتری داشته باشیم.

 وي در ادامه گفت: گهر از ابتدای فصل مشکلات زیادی داشت و متاسفانه امتیازات زیادی را از دست دادیم. اگر شرایط ما عادی بود و تیم کاملی داشتیم،  قطعا نتایج بهتری کسب می کردیم اما خدا را شکر بحث مالکیت باشگاه حل شد و کادر فنی جدید تیم هم  آمده و کارش را شروع کرده است تا بتوانیم با تمرکز و آرامش بیشتری در تمرینات و بازیها کار کنیم و نتایج بهتری کسب کنیم.

 وی افزود: خوشبختانه مردم لرستان بسیار فوتبال دوست و علاقمند به این رشته و تیم گهر هستند و در این مدت حمایت خوبی از تیم داشته اند که  امیدوارم این علاقه و حمایت وجود داشته باشد و مردم و هواداران تیم در کنار ما و بازيکنان گهر باشند تا با کمک و حمایت آنها نتایج بهتری کسب کنیم.
 
پورمند در پایان گفت: تعطیلات لیگ برای ما بسیار مفید است و این  تعطیلات را لازم داشتیم تا مشکلات فنی مان را برطرف کنیم این تعطیلات برای ما و تیم هایی مثل ما خیلی خوب بود چون بازیکن کم داریم و این تعطیلات باعث شد تا بازیکنان مصدوم ما به شرایط بازی برسند امیدوارم در ادامه لیگ بتوانیم نتایج بهتری کسب کنیم و امتیازات را جمع کنیم تا شرایط مطلوبی در جدول به دست بیاوریم.

دیدگاه‌ها