کد خبر : 993355 | 28 آبان 1391 ساعت 12:51 | 1.9K بازدید | 0 دیدگاه

آرمین فه:مزدحملات‌مان رامقابل آگسبورگ گرفتیم

سرمربی تیم فوتبال اینتراخت فرانکفورت معتقد است شاگردانش در جدال با آگسبورگ مزد حملات خود را با کسب پیروزی گرفتند.

 آرمین فه:مزدحملات‌مان رامقابل آگسبورگ گرفتیم

   «آرمین فه» شب گذشته پس از کسب برد 4 بر 2 مقابل آگسبورگ در هفته دوازدهم بوندس‌لیگا اظهار داشت: ابتدا خیلی خوب توانستیم از حریف با زدن 2 گل، جلو بزنیم. از نظر دوندگی نسبت به بازی خانگی قبلی، وضعیت بهتری داشتیم. البته پس از زدن  2 گل به آگسبورگ، متاسفانه نتوانستیم گل سوم را به ثمر رسانیم. در این شرایط همه دیدند که حریف، اهل دست از تلاش برداشتن و رها کردن بازی نیست. پس تا پایان  با قدرت به کار ادامه دادیم.

به گزارش فارس، وی ادامه داد: از نظر کیفی بازی خوبی انجام شد. بطوری‌که می‌توان گفت تماشاگران بازی زیبایی را از اینتراخت و آگسبورگ دیدند.

فه همچنین در مورد تیمش عنوان کرد:‌ در این بازی اینتراخت توان هجومی زیادی داشت. در بازی رو به جلو توان زیادی خرج کردیم که مزد این تلاش و  قدرتمندی را با بردی دلچسب گرفتیم.

در این دیدار که در ورزشگاه «کومس‌بانک‌ آره‌نا» برگزار شد 47700 تماشاگر حضور داشتند و مولدرس، مدافع حریف در دقیقه 7 به اشتباه توپی را وارد دروازه خود کرد تا اینتراختی‌‌ها به گل نخست برسند. در دقیقه 32 آیگنر، شمار گل‌های فرانکفورتی‌ها را به 2 افزایش داد، اما کو‌جا چول، بازیکن کره‌ای آگسبورگ در دقیقه 45 با زدن گل فاصله را کم کرد.

در نیمه دوم فرانکفورتی‌ها به یکه‌تازی خود در زمین ادامه دادند و توسط مایر در دقایق 52 و  75 (پنالتی) به گل رسیدند. در حالی‌که مولدرس توانست اشتباه ابتدای بازی را با گلی که با ضربه پای چپ در دقیقه 64 زد، جبران کند، اما در نهایت یارانش 4 بر 2 مغلوب  شدند.

فرانکفورت با این نتیجه 23 امتیازی شد و با تفاضل گل 7+ در رده سوم جای گرفت. بایرن مونیخ اکنون با 31 امتیاز صدرنشین است و شالکه با 23 امتیاز (تفاضل گل 8+) در رده دوم حضور دارد.

 

دیدگاه‌ها