کد خبر : 993437 | 29 آبان 1391 ساعت 10:27 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

زمن: من اشتباه بزرگی مرتکب نشده ام

مربی باتجربه باشگاه رم در صحبت هایی درمورد روزهای حضورش برروی نیمکت مربیگری جلوروسی صحبت کرده و به این نکته اشاره کرده که آماده است تا پاسخ اعتماد سران رم را بدهد.

زمن: من اشتباه بزرگی مرتکب نشده ام

  زدنک زمن، مربی باتجربه باشگاه رم به دفاع از خودش در طول مدت حضور برروی نیمکت مربیگری جلوروسی برخاسته.
 او که تابستان امسال هدایت رم را در دست گرفت معتقد است که عملکرد ضعیف اخیر تیمش منبع و بهانه خوبی برای انتقاد از او نیست و هنوز اشتیاق فراوانی نسبت به آینده اش دراین باشگاه دارد.
 به گزارش گل، او در صحبت هایی به خبرنگاران گفت:« من خوشحالم که سران باشگاه به من اعتماد کردند.من به این پروژه باور دارم.دقیقا مثل سران باشگاه. تیم ما ارزش زیادی دارد و می تواند فوتبال خوبی بازی کند. من هیچ وقت حس نکرده ام که سران رم بخواهند از شر من راحت شوند. البته وقتی مثلا در 7 بازی متوالی شکست بخوری، خودت را تحت فشار حس می کنی. ولی ما اینطور نبوده ایم.»

این مربی باتجربه ادامه داد:« وقتی من کاری می کنم، اطمینان دارم که کارم درست است. من اشتباهات بزرگی مرتکب نشده ام. این کاملا طبیعی است که مجبور به پاسخگویی به سوالات باشم؛ چون من مسئول تیم هستم. من می خواهم شاهد آن باشم که تیمم فوتبال بازی کند و در طول 90 دقیقه تمرکزش را به صورت کامل حفظ کند.»
 میرالم پیانیچ در جریان بازی رم- لاتزیو که با شکست جلوروسی به اتمام رسید بعد از گلزنی در آن بازی، با فریادهای عصبی به سمت نیمکت تیمش حرکت کرد ولی زمن در این باره نظر دیگری دارد:« من ناامیدی او را درک می کنم. او دوست دارد بازی کند؛ مثل هر بازیکن دیگری..پس بعد از آن گل بود که چنین شادی ای را به نمایش گذاشت. بعد از آن هم برای عذرخواهی به سراغ من آمد.»
 بازی بعدی رم مقابل تورینو خواهد بود که روز دوشنبه ساعت 20.45 دقییقه به وقت اروپای مرکزی برگزار می شود.

دیدگاه‌ها