کد خبر : 994628 | 12 آذر 1391 ساعت 15:36 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

ماچادو: نمی‌دانستم از ذوب‌آهن اخراجم کرده‌اند

هافبک پرتغالی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: خبر اخراجم از ذوب‌آهن را در روزنامه‌ها خواندم و تا دیروز نمی‌دانستم از این تیم اخراج شده‌ام.

ماچادو: نمی‌دانستم از ذوب‌آهن اخراجم کرده‌اند

 هوگو ماچادو در گفتگویی با اشاره به بحث اخراجش از ذوب‌آهن اظهار داشت: هیچ یک از مسئولان ذوب‌آهن با من در مورد اخراجم از ذوب‌آهن حرفی نزدند و تنها سرمربی تیم به من گفت که فعلا در تمرینات تیم شرکت نکنم و هیچ مشکل دیگری وجود نداشت.

وی ادامه داد: اما دیروز در برخی از رسانه‌ها خواندم که از این تیم اخراج شده‌ام و باشگاه ذوب‌آهن دیگر تمایلی به همکاری با من ندارد در حالیکه هیچکس این را به من نگفت.

به گزارش مهر، هافبک پرتغالی ذوب‌آهن تصریح کرد: من هفته‌هاست که از ذوب‌آهن پولی نگرفته‌ام و به دلیل مشکلات مالی تمرکز لازم را در ذوب‌آهن نداشتم و ذوب‌آهن باید حق و حقوق مرا پرداخت کند اما به جای آن مرا جریمه می‌کند.

وی بیان داشت:‌ شاید سرمربی ذوب‌آهن علاقه‌ای به همکاری با من ندارد اما قرار است در جلسه‌ای با حضور مدیر برنامه‌هایم، در این زمینه تصمیم‌گیری کنیم.

ماچادو اضافه کرد: من هیچ مشکلی با فرهاد کاظمی ندارم و این سرمربی ذوب‌آهن بود که به من گفت دیگر در تمرینات ذوب‌آهن شرکت نکن.

هوگو ماچادو، بازیکن پرتغالی ذوب‌آهن روز گذشته به دلیل عملکرد ضعیفش در بازی با نفت تهران، از سوی فرهاد کاظمی، سرمربی ذوب‌آهن اخراج شد.
 
 

دیدگاه‌ها