کد خبر : 995628 | 22 آذر 1391 ساعت 14:09 | 2K بازدید | 0 دیدگاه

کوشکی:در این فوتبال ارتباطات مهم است نه آمادگی

مدافع سابق تیم‌ فوتبال استقلال گفت: رسانه‌‌ها طرف افراد مقابل من را می‌گرفتند.

کوشکی:در این فوتبال ارتباطات مهم است نه آمادگی

   بیژن کوشکی در مورد شرایطش گفت: ‌بعد از اینکه یکسال و یک ماه پیش دچار مصدومیت شدم در حال حاضر شرایط خوبی پیدا کردم. به دلیل مصدومیتی که داشتم ابتدای فصل نمی توانستم به تیمی بپیوندم اما الان مدتی است که شرایط خوبی دارم و از هر لحاظ آماده هستم.

به گزارش فارس، وی در مورد اینکه در باشگاه مس مصدوم شد و آیا در این مدت کسی از این باشگاه با او تماس داشته است عنوان کرد: تا زمانی که آقای داوری و واحدی در هیئت مدیره مس بودند گاهی با من تماس می گرفتند اما با توجه به اینکه قرارداد من یکساله بود از وقتی مدیریت جدید آمده اصلا من را نمی شناسند که بخواهند تماسی بگیرند.

کوشکی در مورد طلبش از باشگاه مس و استقلال گفت: از باشگاه استقلال دوسالی هست که طلب کار هستم. بیشتر قرارداد سال قبل با مس هم نگرفتم. به خاطر این طلب ها در کمیته انضباطی هم پرونده دارم اما متاسفانه به این پرونده ها تا امروز رسیدگی نکردند.

وی در مورد اینکه زمان مظلومی و مرفاوی در استقلال به او زیاد بازی نمی رسید و آیا به او اعتقادی نداشتند، عنوان کرد: اگر اعتقاد نداشتند که اصلا  آن‌جا نمی ماندم. بازی کردن یا نکردن نظر سرمربی است و اینکه بعد از گذشت این همه سال بخواهیم در مورد آن اتفاقات صحبت کنیم فایده ای ندارد.

کوشکی افزود: آن زمان وقتی مشکلی پیش می آمد متأسفانه برخی مطبوعات بیشتر هوای طرف مقابل را داشتند و سمت مربی یا فردی که من با آن‌ها دچار مشکل بودم را می گرفتند. به اعتقاد من منفعت بیشتری از طرف آن ها دریافت می کردند که این چنین عمل می کردند. در کل در فوتبال یاد گرفتم باید تلاش کنم و به این شکل به حقم برسم.

وی در مورد اینکه آیا امید دارد در نیم فصل بتواند به تیمی بپیوندد تصریح کرد: در این یک سالی که مصدوم بودم رسانه ها با من تماس می گرفتند. الان شرایطم بهتر شده اما متاسفانه در فوتبالی که ارتباطات در آن حرف اول را می زند و توان  فنی جایی ندارد کسی به آمادگی اهمیتی نمی دهد. متاسفانه قرارداد من هم یکساله بود و بعد از مصدوم شدن و اتمام قراردادم در این مدت به صورت انفرادی تمرین کردم. شاید اگر تیم داشتم تا الان بازی هم کرده بودم اما متاسفانه شانس من به این شکل بود.

 

دیدگاه‌ها