کد خبر : 995957 | 26 آذر 1391 ساعت 10:25 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

هامبورگ بخاطر ضعف مقابل لورکوزن باید خودش را مواخذه کند

آدلر:فکرمی‌کردم درزمین تیم سابقم برنده می‌شوم

دروازه‌بان ملی‌پوش تیم فوتبال هامبورگ به رویایش برای کسب نتیجه مقابل یاران سابق خود نرسید و گفت: فکر می‌کردم در خانه لورکوزن برنده می‌شوم.

آدلر:فکرمی‌کردم درزمین تیم سابقم برنده می‌شوم

  شب گذشته بازی در خانه بایرلورکوزن برای «رنه‌ آدلر» اهمیت متفاوتی با بقیه هم‌تیمی‌هایش در تیم هامبورگ داشت.

آدلر تا تابستان سال جاری عضو تیم صنعتی ژرمن‌ها بود؛ اما بخاطر فشارهایی که بر او، مستقیم و غیر مستقیم از طرف باشگاه وارد می‌شد، به اجبار  «بای‌آره‌نا»‌ را ترک کرد. البته این انتقال اجباری برای او خوش یمن بود. چرا که پس از دو سال مصدومیت‌های پشت سر هم با درخشش در درون سنگر بندرنشینان شمال کشور، باردیگر خودش را به پیراهن ملی ژرمن‌ها رساند.

وی می‌خواست دروازه‌اش را مقابل یاران سابق بسته نگه داشته و  کمک کند تیم «تورستن فینک» برنده بازی شود، اما بخاطر بازی بد «هم‌تیمی‌ها»‌ تیمش 3 بر صفر بازنده شد.

به گزارش فارس، آدلر پس از بازی اظهار داشت: مقابل لورکوزن بد بودیم. آنقدر بد که اکنون هر یک از ما، باید خود را مواخذه کرده و بپرسد برای کسب موفقیت در این جدال حیثیتی، چه قدمی برداشته است. اگر جواب دهیم که میهمان بودیم، اصلا پاسخ منطقی نخواهد بود. چون حتی در دیداری اینگونه که خارج از خانه داشتیم،‌ نباید اجازه می‌دادیم تیم ببازد.

او ادامه داد: من سال‌ها برای لورکوزن بازی کردم و آن را خوب می‌شناسم. شک ندارم این تیم، قوی است، اما در بازی‌های زیادی در همین فصل‌، نشان دادیم پتانسیل بالایی داریم و خیلی بهتر از این بازی می‌توانیم در زمین عمل کنیم.

سنگربان 27 ساله افزود: با این بازی مشخص بود لورکوزن و هامبورگ گویا از دو کلاس متفاوت بازی برخوردار هستند. واقعا مایه تاسف و ناراحتی است که بد بازی کردیم و دور رفت را با باختی سنگین به پایان رساندیم.

آدلر تصریح کرد: تصور می‌کردم در این بازی بسیار خوب ظاهر می‌شویم، نمایش قدرتمندانه ارائه می‌دهیم و البته تا برد هم پیش می‌رویم، اما ما هیچ‌گاه در جریان بازی، خودمان را پیدا نکردیم.

در دیدار فوق کیسلینگ در دقایق 26 و 66 و شورله در دقیقه 36 برای میزبان گلزنی کردند.

بندرنشینان تحت هدایت این مربی جوان با این شکست همچنان در امتیاز 24 باقی ماندند و در پله دهم جای گرفتند.

 

دیدگاه‌ها