کد خبر : 996120 | 27 آذر 1391 ساعت 15:59 | 4.8K بازدید | 0 دیدگاه

با عقد قراردادی تا پایان فصل

میثم خسروی به صبا پیوست

تیم فوتبال صبای قم در تلاش برای حضوری قوی‌تر در نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور یک مدافع به خدمت گرفت.

میثم خسروی به صبا پیوست
بر اساس زمان تعیین شده از سوی سازمان لیگ برتر فدراسیون فوتبال زمان زیادی به پایان مهلت نقل و انتقالات نیم فصل بازی‌های دوازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس باقی نمانده است.
مجوز نقل و انتقال بازیکن در بازار نقل و انتقالات نیم فصل لیگ دوازدهم از روز چهاردهم آذر ماه آغاز شده است و تا روز دوم دی ماه ادامه دارد و تیم‌هایی که قصد جابه‌جایی بازیکن دارند تا روز شنبه هفته آینده می‌توانند از این فرصت استفاده کنند.
در این موقعیت مغتنم که تیم‌ها برای رفع نقایص و تقویت خطوط سه گانه خود به دست آورده‌اند، کمتر تیمی است که نسبت به جابه‌جایی بازیکن و خرید مهره‌های جدید و جدا کردن بازیکن مازاد اقدام نکرده باشد.
صبای قم که امسال حضور دو سرمربی را بر روی نیمکت خود در دوازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور تجربه می‌کند و اکنون در مکان سیزدهم جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال موقعیت خوبی ندارد، سرانجام یک بازیکن جدید به خدمت گرفت.
کادر فنی تیم فوتبال صبای قم که در رأس آنها عبدالصمد مرفاوی قرار دارد در تلاش برای تقویت تیم خود به منظور جبران امتیازات از دست رفته در نیم فصل نخست با میثم خسروی که تخصص بازی کردن در سمت چپ خط دفاعی را دارد به توافق رسید.
خسروی در حالی به تیم فوتبال صبای قم پیوست که در نیم فصل نخست لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور صبای قم بازی‌های خود را در این پست با قرار دادن محمد امین آرام طبع بازیکن فصل قبل تیم آلومینیوم هرمزگان آغاز کرد اما بعد از مصدومیت این بازیکن دیگر نتوانست بازیکن جانشین مطمئنی برای این پست باشد تا اینکه مدافع سابق تیم‌های شاهین و فولاد به صبای قم پیوست.

دیدگاه‌ها