کد خبر : 996582 | 02 دی 1391 ساعت 09:34 | 2.1K بازدید | 0 دیدگاه

آیت الله زاده:با میزبانی خود سرافراز می‌شویم

مدیرعامل باشگاه گهر دورود گفت:‌ همه چیز برای انجام دیدار مقابل استقلال مهیاست.

آیت الله زاده:با میزبانی خود سرافراز می‌شویم
رضا آیت الله زاده در گفت و گو با خبرنگار فارس در مورد شرایط دورود برای برگزاری دیدار در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی مقابل استقلال گفت: خدا را شکر همه چیز برای انجام مسابقه با استقلال مهیا است. کاورهای زمین را برداشتیم و قرار است تا دقایقی نمایندگان فدراسیون فوتبال برای بررسی وضعیت زمین نیز به ورزشگاه بیایند. هوا بسیار خوب و نیمه آفتابی است. باران نیز بند آمده است.
وی در مورد اینکه منصور پورحیدری گفته بود امروز بازی نخواهند کرد عنوان کرد:‌ ما هیچ حرفی نداریم و طبق قانون تمام تلاشمان را برای برگزاری این مسابقه کرده ایم. بیشترین صدمه را در این مدت ما خوردیم. همکاران و برخی لیدرهای تیم تا صبح با حضور در ورزشگاه به دنبال فراهم کردن شرایط مسابقه بودند. فیلم تمامی این تلاش ها موجود است و دوستان خبرنگار در این مدت از این اتفاقات گزارش تهیه کردند.
آیت الله زاده تأکید کرد: انشاالله میزبانی می کنیم که سر افراز شویم. مردم غیور شهر ما صداقت خودشان را نشان می دهند و بازی بسیار خوب و جوانمردانه ای برگزار خواهیم کرد.
دیدار گهر دورود و استقلال قرار بود روز گذشته برگزار شود که به دلیل شرایط آب و هوایی این مسابقه به ساعت 13:30 دقیقه امروز موکول شد.

دیدگاه‌ها