کد خبر : 998072 | 17 دی 1391 ساعت 20:09 | 2.2K بازدید | 0 دیدگاه

طلایی منش: الوند در باتلاق نساجی متوقف شد

سرمربی الوند همدان با اشاره به باخت برابر نساجی مازندران گفت: زمین باتلاقی ورزشگاه شهدای ساری مانع از کار کردن تیم ما بر روی زمین و نتیجه‌گیری تیم الوند شد.

طلایی منش: الوند در باتلاق نساجی متوقف شد
رضا طلایی‌منش درباره شرایط بازی با نساجی مازندران اظهار داشت: بازی برای نساجی یک بازی بسیار خوب بود اما بازی کردن در برابر تیم‌های شمالی سختی خود را دارد متأسفانه شرایط زمین چمن در این شهر زیاد مناسب نبود.
وی با بیان اینکه زمین چمن ورزشگاه شهدای ساری باتلاقی است، گفت: این زمین از درون خیس و باتلاقی است و تنها می‌توان در آن بازی مستقیم انجام داد، تیم الوند یک بازی تاکتیکی و فنی بر روی زمین انجام می‌دهد و اساس کار تیم ما بازی بر روی زمین است اما شرایط چمن این مسابقه مانع از این کار شد.
سرمربی الوند درباره بازی تیم خود گفت: ما بازی بسیار خوبی انجام دادیم و کاملاً از بازیکنان تیم رضایت دارم تنها روی یک ضربه ایستگاهی و اشتباه بازیکن خود در نیمه اول یک گل دریافت کردیم و در ادامه هرچه توان داشتیم گذاشتیم تا این گل خورده را جبران کنیم ولی هرچه کردیم نتوانستیم.
وی با اشاره به اینکه نساجی هیچ برتری خاصی نسبت به ما نداشت گفت: ما در نیمه دوم هرچه در توان داشتیم گذاشتیم و در این نیمه بر روی دروازه نساجی خیمه زده بودیم ولی هرچه زدیم به درب بسته خورد، نساجی فقط روی یک اتفاق به ما گل زد شرایط بازی هم طوری بود که همه چیز به نفع این تیم بود.
طلایی‌منش با بیان اینکه ما در این بازی تمام توان خود را در اختیار نداشتیم، بیان داشت: در این بازی ما چندین بازیکن خوب خود را به علت محرومیت و مصدومیت در اختیار نداشتیم که می‌توان به ایرج لطفی به علت محرومیت و حسین‌ کاظمی، احمد سعیدی، حمید گلزاری‌امجد و حاتمی را به علت مصدومیت اشاره کرد و همین مسئله هم موجب شد که تیم ما نتیجه لازم را نگیرد.
وی با اشاره به بازی هفته بعد خود گفت: در هفته شانزدهم یک بازی سخت و سنگین در همدان برابر سنگ‌آهن بافق یزد داریم و این تیم با توجه به تغییرات و تحولاتی که انجام داده، بسیار قدرتمند شده است.
سرمربی تیم الوند اظهار داشت: در این هفته هم این تیم موفق شده ابومسلم مشهد را با نتیجه سه بر یک شکست دهد که نشان از توانمندی و قدرت این تیم دارد ولی ما قطعاً از این بازی برد می‌خواهیم تا از کورس قهرمانی مسابقات جا نمانیم.
وی در پایان گفت: در هفته‌های پیش ‌رو چندین بازی سخت و سنگین را داریم که هر کدام فینال است و هر چه به هفته‌های پایانی لیگ دسته اول نزدیک می‌شویم بازی‌ها بسیار سخت‌تر می‌شود و تیم‌ها هجومی‌تر می‌شوند، باید با یک برنامه خاص و شطرنج از هر بازی نتیجه لازم را بگیریم و از هواداران خونگرم همدانی می‌خواهیم که تیم ما را تنها نگذارند.

دیدگاه‌ها