کد خبر : 998247 | 19 دی 1391 ساعت 15:24 | 2K بازدید | 0 دیدگاه

نجاریان:

برگزاری دیدارهای آینده راه ساری بدون تماشاگر

مدیرعامل تیم فوتسال لیگ برتری راه ساری گفت : مسابقات خانگی تیم راه ساری به دلیل اتفاقات پیش آمده در دیدار خانگی مقابل تیم صبای قم ، تا اطلاع بعدی بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.

برگزاری دیدارهای آینده راه ساری بدون تماشاگر
سعید نجاریان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بدون توجه به گزارش ناظر این دیدار که از اقدامات باشگاه راه ساری در کنترل احساسات تماشاگران قدردانی کرده بود ، گزارش داور مسابقه را ملاک تصمیم گیری خود قرار دارد و ما را از انجام بازی در حضور هزاران هوادار خانگی محروم کرد.
وی گفت : داور مسابقه در گزارش خود آورده است تماشاگران اقدام به پرتاب کردن اشیایی به سمت داور و بازیکنان تیم حریف کردند ، در حالی که ماموران مستقر در درب ورودی سالن سیدرسول حسینی حتی از ورود بطری های آب معدنی به داخل ورزشگاه جلوگیری می کنند.
مدیرعامل تیم فوتسال لیگ برتری راه ساری افزود : گزارش ارائه شده داور و ناظر این دیدار متناقض است و به اعتراف تمام کسانی که از نزدیک شاهد این دیدار بودند ، مطالب نوشته شده در گزارش داور ، غیر واقعی و بزرگنمایی اتفاقات رخ داده در پایان این دیدار است.
نجاریان گفت : زمان برگزاری جلسه کمیته انضباطی چهار هفته آینده است و تا آن زمان تمام بازی های خانگی ما بدون تماشاگر برگزار می شود و معلوم نیست پس از حکم نهایی تا چند هفته قرار است از نعمت حضور تماشاگران در دیدارهای خانگی محروم باشیم.
وی افزود : تیم فوتسال راه ساری از معدود تیم های پرتماشاگر لیگ برتر فوتسال ایران است که در تمام دیدارهای خانگی ، از هزاران تماشاگر میزبانی می کند و کمیته انضباطی نباید با صدور این گونه حکم ها ، تماشاگران خونگرم ساروی را دلسرد و ناامید کند.
تیم فوتسال راه ساری در دیداری از هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال کشور عصر فردا در دیداری بدون تماشاگر ، میزبان تیم دبیری تبریز است .

دیدگاه‌ها