کد خبر : 998403 | 21 دی 1391 ساعت 12:53 | 2K بازدید | 0 دیدگاه

کاسیمیرو:فدارسیون باید برنامه‌ریزی داشته باشد

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: در انگلیس هم بازی‌ها با فشردگی بسیاری انجام می‌شود اما در آن کشور برنامه‌ریزی از قبل طراحی شده است.

کاسیمیرو:فدارسیون باید برنامه‌ریزی داشته باشد
آلفردو کاسیمیرو در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به بازی تیمش برابر سپاهان اظهار کرد: در واقع مردم فکر می‌کردند ما تیم خود را به اصفهان نمی‌آوریم اما بسیار خوشحالم که به اصفهان آمدیم و بازی خوبی هم مقابل سپاهان به نمایش گذاشتیم و تنها روی اشتباهات فردی نتیجه را به تیم بزرگ سپاهان واگذار کردیم.
وی در مورد اعتراض‌هایش به برنامه‌ریزی لیگ و جام حذفی تصریح کرد: در مورد این برنامه‌ریزی نظر فدراسیون مهم است چراکه من نمی‌توانم در این مورد دخالتی داشته باشم و اعتراض من هم تنها به این دلیل بود که تیمم پس از نیم فصل نخست باید هر 4 تا 5 روز یکبار بازی کند و این برای تیمی مانند نفت آبادان که برای بقا می‌جنگد به هیچ عنوان مناسب نیست اما به هر حال این نظر فدراسیون است و کاری هم از ما ساخته نیست.
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان ادامه داد: در واقع تیم ما می‌تواند مثالی باشد برای سال‌های بعد و تیم‌هایی که برای بقا می‌جنگند که دیگر چنین برنامه‌ای را برای آنها نریزند، اگر در کشوری مانند انگلستان قرار داشتیم هر چهار روز یکبار باید بازی می‌کردیم و هیچ اشکالی هم وجود نداشت چراکه برنامه‌ریزی آنها از قبل طراحی شده است.
وی در پاسخ به این سئوال که اگر نفت آبادان جریمه نمی‌شد بازهم در جام حذفی شرکت می‌کرد اضافه کرد: من در مورد اگرها صحبت نمی‌کنم واقعیت این بود که که ما بازی خود را مقابل سپاهان برگزار کردیم و امکان داشت در این بازی پنج یا شش گل هم بخوریم اما بازی کردیم و همگان دیدند که تفاوت زیادی هم بین ما و تیم بزرگ سپاهان وجود نداشت.
کاسیمیرو با اشاره به زمین ورزشگاه فولادشهر تاکید کرد: برای من جای تعجب است که دو تیم اصفهانی چگونه در این زمین بازی می‌کنند چرا که این زمین به هیچ عنوان از کیفیت مطلوب برخوردار نیست.

دیدگاه‌ها