کد خبر : 998597 | 24 دی 1391 ساعت 09:50 | 2.5K بازدید | 0 دیدگاه

سالاری : لوکا به نام‌ها اهمیت نمی‌دهد

مدافع تیم فوتبال صنعت مس کرمان گفت: انگیزه بالایی برای بازگشت به جمع 11 بازیکن اصلی تیم دارم و امیدوارم بتوانم نظر مثبت کادر فنی را برای حضور در جمع نفرات اصلی تیم را جلب کنم.

سالاری : لوکا به نام‌ها اهمیت نمی‌دهد
فرهاد سالاری با اشاره به اتمام مصدومیتش و حضور در تمرینات گروهی تیم فوتبال مس اظهار داشت: طی این چند ماه دوری از میدان مسابقات برای من سخت بود و جا دارد از کادر پزشکی باشگاه که طی این مدت کمک زیادی داشتند تا به میادین باز گردم، تشکر کنم.
وی افزود: از روز گذشته به تمرینات گروهی تیم پیوسته‌ام و از انگیزه بالایی برای بازگشت به جمع 11 بازیکن اصلی تیم برخوردار هستم و امیدوارم بتوانم با حضور موفقیت‌آمیز و مؤثر در تمرینات تیم نظر مثبت کادر فنی را برای حضور در جمع نفرات اصلی تیم جلب کنم.
به گزارش فارس ، سالاری در زمینه دیدار حساس مس و استقلال گفت: این دیدار اهمیت به سزایی دارد، استقلال تیم قدرتمندی است که در این فصل از مسابقات نتایج فوق‌العاده‌ای کسب کرده، اما مس همواره در ورزشگاه آزادی و در برابر استقلال بازی‌های خوبی را از خود به نمایش گذاشته است به نظر من تیم توانایی کسب امتیاز از این دیدار را دارد.
سالاری در ارتباط با حضور دوباره بوناچیچ در مس بیان داشت: همه می‌دانند لوکا در دوران نخست حضورش در مس به فوتبال کرمان خدمت بزرگی کرد، لوکا به بازیکنان جوان و باانگیزه توجه زیادی دارد و در واقع او به نام‌ها بازی نمی‌دهد.
وی تصریح کرد: لوکا بازیکنان شایسته و تاثیرگذار را در میدان به بازی می‌گیرد و امیدوارم وی در دومین دوره حضورش در کرمان نیز موفق باشد و بتواند با مس نتایج خوب و در خوری کسب کند.
سالاری افزود: البته مس در این هفته‌ها با تیم‌های صدر جدولی بازی دارد و باید از این مسابقات با دست پر خارج شود، استقلال و فولاد خوزستان دو تیمی هستند که ما باید از آنها امتیاز بگیریم، امیدوارم با کسب نتایج مطلوب از این دو دیدار راه خود را برای حضور در بالای جدول هموار سازیم.

دیدگاه‌ها