کد خبر : 998742 | 25 دی 1391 ساعت 12:48 | 2.1K بازدید | 0 دیدگاه

طیری سرمربی تیم فوتبال پاس همدان شد

سرپرست تیم فوتبال پاس همدان گفت: امید طیری به پیشنهاد مدیرعامل باشگاه و موافقت اعضای هیات مدیره به عنوان سرمربی جدید پاس همدان منصوب شد.

طیری سرمربی تیم فوتبال پاس همدان شد
فرج الله یثربی در گفت وگو باخبرنگار ایرنا افزود: پس از استعفای وینگو بگوویچ سرمربی سابق تیم پاس همدان، باشگاه با چند گزینه جهت جایگزینی وی مذاکره کرد و در نهایت امید طیری به عنوان سرمربی جدید منصوب شد.
وی اضافه کرد: امید طیری بعد از مذاکرات مفصل با مدیرعامل باشگاه پاس و ارایه برنامه و با تایید هیات مدیره این باشگاه، قرارداد خود را تا پایان فصل جاری منعقد کرد.
امید طیری متولد 1351 همدان است و دوره تحصیلی ابتدایی خود را در این شهر گذراند و سپس برای ادامه تحصیل همراه با خانواده خود به تهران عزیمت کرد.
طیری سابقه مربیگری تیم ملی ترکمنستان در جام ملت های آسیا 2003 چین و کوپکداق ترکمنستان در سال 2002 و 2003 در باشگاه های آسیا، مربیگری در تیم های صنعت نفت آبادان در لیگ یک، مس کرمان، صباباتری و استقلال تهران در لیگ برتر را در کارنامه خود دارد.
سرمربی جدید پاس همچنین دوسال قبل همراه با تیم استقلال جنوب تهران قهرمان لیگ دسته دو کشور شد و در نیم فصل دوم لیگ دسته اول کشور در سال گذشته نیز شیرین فراز کرمانشاه را از رده سیزدهم به رتبه پنجم جدول آورد و در سال 2013 میلادی نیز تیم ملی فوتبال دانشجویان کشور را قهرمان جهان کرد.
پاس همدان هم اینک با 25 امتیاز در رتبه پنجم گروه ب رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور قرار دارد.

دیدگاه‌ها