کد خبر : 998985 | 27 دی 1391 ساعت 18:17 | 1.1K بازدید | 0 دیدگاه

طیری:پاس همدان اول راه است

سرمربی پاس همدان گفت: این تیم هم اینک در اول راه است و برای صعود به لیگ برتر باید در چند بازی باقی مانده فقط به کسب پیروزی توجه کند.

طیری:پاس همدان اول راه است
امید طیری پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل سایپای قائم شهر (شمال) در گفت وگو باخبرنگار ایرنا افزود: پیروزی در این مسابقه بسیار مهم بود چرا که پاس برای رسیدن به صدر جدول باید پیروزی های پیاپی داشته باشد.
طیری اضافه کرد: این بازی در شرایط سخت و دشوار برای دو تیم برگزار شد و سایپای شمال علاوه بر امتیاز میزبانی به دنبال سه امتیاز و رسیدن به رتبه های بالاتر بود اما پاس با برتری در این مسابقه توانست صعود یک پله ای داشته باشد.
وی بیان داشت: پیروزی در این بازی در حالی شکل گرفت که استقلال خوزستان صدرنشین جدول امروز به تساوی دست یافت تا پاس سه امتیاز اختلاف با این تیم داشته باشد.
طیری تاکید کرد: این پیروزی هیچ گاه حاشیه امنیت برای پاس ایجاد نمی کند و نیاز است تا در بازی های باقی مانده نوار موفقیت تیم را تداوم ببخشیم.
وی با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در بازی مقابل سایپای شمال گفت: سایپای شمال تیمی فیزیکی و جنگنده است و خوشحالم که از موقعیت گلزنی به خوبی توانستیم استفاده کنیم.
طیری خاطرنشان کرد: بازی های آتی تیم پاس بسیار حساس و سرنوشت ساز است و می توانیم با روند پیروزی خود صعود به لیگ برتر را مسجل کنیم.
پاس همدان عصر امروز در دیدار خارج از خانه مقابل سایپای شمال به برتری یک بر صفر دست یافت تا به رتبه چهارم جدول صعود کند.

دیدگاه‌ها