کد خبر : 999119 | 29 دی 1391 ساعت 18:14 | 2.7K بازدید | 0 دیدگاه

مبعلی مسئله‌ای داشت که در این دیدار حضور پیدا نکرد

بصیرت: اختلاف دو تیم دو گل نبود

مربی تیم فوتبال پیکان تهران گفت: مبعلی در پایان بازی قبل مسئله‌ای پیدا کرد که در این بازی به میدان نرفت.

بصیرت: اختلاف دو تیم دو گل نبود
 مجید بصیرت در غیاب عبدالله ویسی که به دلیل مساعد نبودن شرایط روحی‌اش در کنفرانس حضور نیافت، در مورد شکست سه بر یک تیمش مقابل نفت تهران گفت: با این مسئله که ما بازی به بازی نتایج بدتری می‌گیریم موافقم با احترام فراوان نسبت به آقای ابراهیم زاده و تیم نفت باید بگویم اختلاف دو تیم دو گل نبود. بازیکنان ما عملکرد خوبی داشتند اما روی دو ضربه شروع مجدد دروازه‌مان باز شد.
وی افزود: بازیکنان ما اعتماد به نفس خوبی ندارند و این مسئله برای ما مشکل ساز شده است. باید روی این مسئله کار کنیم. با توجه به حمایت هیئت مدیره و مدیریت تیم پیکان شرمنده آنها هستیم.
بصیرت در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس در مورد اینکه ویسی بعد از شکست مقابل پرسپولیس استعفا داد و با آن مخالف شد و مدیر عامل تیم پیکان اعلام کرده که همچنان از برنامه‌های ویسی حمایت می‌کند، گفت: واقعا از صمیم قلب از مدیریت تیم تشکر می‌کنم. آنها به آقای ویسی اعتقاد دارند. در تیم پیکان کار کوچکی انجام ندادیم. قرارداد برخی بازیکنان ما مبلغ ناچیز 10 تا 15 میلیون تومان است این روش و مکتبی است که در پیکان آغاز کردیم. ویسی حیثیت خود را وسط گذاشته است. عملکرد ما در این مسابقه قابل قیاس با بازی‌های قبل نبود اما متاسفانه شکست خوردیم.
بصیرت در مورد غیبت کاملی مفرد و نبودن ایمان مبعلی اظهار داشت: در تمرین آخر پیکان کاملی مفرد دچار گرفتگی عضله کمر شد وحدانی نیز بیمار بود و تب و لرز داشت. در این دیدار ما 17 بازیکن داشتیم و نتوانستیم لیست 18 نفره را کامل کنیم. در مورد مبعلی نیز در پایان مسابقه قبلی مسئله‌ای به وجود آمد که به زودی حل می شود. در یک خانواده کنتاکت‌هایی ایجاد می‌شود و این اتفاقاتی است که در سایر تیم‌ها می‌افتد. اما مسئله خاصی نیست.
بصیرت در پاسخ به سؤال دیگر خبرنگار فارس، در مورد اینکه چرا خریدهای این تیم در فصل نقل و انتقالات جواب نداده است، اظهار داشت: بر اساس تفکرات آقای ویسی چند بازیکن را به تیم اضافه کردیم. حقی، زنیدپور، کارشان را دنبال می‌کنند وحدانی و قنبری به عنوان دو بازیکن جدید به ترکیب تیم اضافه شدند. با ماکسیمو هم قرارداد بستیم اما او به دلیل مشکلات خانوادگی که داشت تیم ما را ترک کرد. آشنا نیز به تیم ما اضافه شد.لازم به ذکر است که بگویم قرارداد این بازیکنان هم بسیار ناچیز است.

دیدگاه‌ها