کد خبر : 999173 | 30 دی 1391 ساعت 11:07 | 2.7K بازدید | 0 دیدگاه

چشمه سری:

وضعیت مهدوی کیا و کریمی امیدوارکننده است

پزشک تیم فوتبال پرسپولیس در فاصله شش روز مانده به داربی پایتخت وضعیت کاپیتان‌های اول و دوم این تیم را امیدوار کننده خواند.

وضعیت مهدوی کیا و کریمی امیدوارکننده است
وجیه الله چشمه سری در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، درباره آخرین وضعیت آسیب دیدگی‌ مهدوی کیا و کریمی، اظهار کرد: خوشبختانه هر دو بازیکن وضعیت بهتری دارند و شرایط خوبی پیدا کرده‌اند. با این حال آنها در این چند روز فقط فیزیوتراپی کرده‌اند و باید صبر کنیم که آمادگی‌شان برای شروع کار با توپ کامل شود.
وی ادامه داد: اگر مشکلی در کار با توپ نداشته باشند، می‌توانند در بازی با اشتقلال حاضر باشند. فکر می‌کنم تا دو، سه روز دیگر کار با توپ را شروع می‌کنند. در حال حاضر وضعیت‌شان امیدوار کننده است، اما برای اظهارنظر نهایی درباره رسیدن آنها به داربی الان نمی‌توان با قطعیت صحبت کرد. این موضوع را باید به بعد از انجام تست‌های عملکردی روی این دو بازیکن موکول کرد.
چشمه سری همچنین درباره مصدومیت کلاه کج گفت: شب گذشته بعد از بازی بلافاصله از ناحیه مصدوم MRI گرفتیم و امروز نتیجه‌ آن مشخص می‌شود. نمی‌توانیم درباره او با عجله تصمیم بگیریم. ناحیه شانه لیگامان‌های زیادی دارد و باید ببینم شرایط چگونه است.

دیدگاه‌ها