کد خبر : 999403 | 03 بهمن 1391 ساعت 09:38 | 2.3K بازدید | 0 دیدگاه

دینور زاده سرمربی تیم فوتبال فولاد یزد شد

مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد یزد از عقد قرار داد با مهدی دینور زاده به عنوان سرمربی جدید این تیم در ادامه لیگ آزادگان امسال خبر داد .

 دینور زاده سرمربی تیم فوتبال فولاد یزد شد
محمد صالح عسکرشاهی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مربی با سابقه فوتبال در ادامه مسابقات امسال لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور در کنار فولاد خواهد بود .
وی اظهار داشت: دینور زاده با تیم فولاد یزد آشنایی دارد که امیدواریم بتواند خواسته باشگاه فرهنگی وررشی فولاد و هواداران و علاقمندان را در ادامه رقابت ها فراهم نماید .
مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد یزد از پایان فعالیت کامل سرمربی سابق این تیم  علی اصغر کلانتری  خبر داد که بصورت رسمی جدا شده است .
عسکرشاهی گفت: تیم فولاد یزد برای اینکه از ته جدول گروه ب لیگ آزادگان بالا بیاید قطعا تمامی مسابقات خود را خیلی جدی می گیرد و با تمام توان به مصاف حریفان می رود .
وی گفت: خوشبختانه مشکلی در ادامه مسابقات نداریم و بدون شک با حضور سرمربی جدید و همت و غیرت بازیکنان و حمایت تماشاگران به موفقیت خواهیم رسید .
مهدی دینور زاده در گذشته به عنوان سرمربی تیم های نفت تهران و داماش گیلان فعالیت داشته است .
تیم فولاد یزد با 13 امتیاز در مکان سیزدهم جدول گروه ب لیگ آزادگان قرار دارد که روز پنج شنبه پنجم بهمن از ساعت 14 در ورزشگاه شهدای ساری به مصاف تیم سایپا شمال می رود.

دیدگاه‌ها