کد خبر : 999573 | 05 بهمن 1391 ساعت 13:53 | 1.2K بازدید | 0 دیدگاه

طیری:سرخابی هادربهترین شرایط به هم رسیدند

مربی سابق استقلال تهران گفت: تیم های استقلال و پرسپولیس در بهترین شرایط به هم رسیدند و روز جمعه در هفتاد و ششمین شهرآورد بازی جذابی را ارایه خواهند داد.

طیری:سرخابی هادربهترین شرایط به هم رسیدند
امید طیری که هم اینک سرمربیگری تیم پاس همدان را به عهده دارد ، در گفت وگو باخبرنگار ایرنا افزود: شهرآورد دور برگشت در حالی برگزار می شود که پرسپولیس از توازن و قدرت بهتری نسبت به گذشته برخوردار بوده و شرایط استقلال نیز با توجه به نتایج اخیر بسیار ایده آل است.
وی اضافه کرد: قلعه نویی مربی باهوش و با تجربه ای است که کارنامه بسیار خوبی را ادوار گذشته در استقلال داشته است و برای وی که درصدد قهرمانی تیمش در لیگ برتر امسال است، شهرآورد هم جزو همان اندیشه های پیروزمند است.
طیری بیان داشت: یحیی گل محمدی هم توانسته در بازی های اخیر تحولات لازم را در تیم پرسپولیس ایجاد کند و تیمش برای این مسابقه انگیزه لازم را دارد.
سرمربی پاس همدان اضافه کرد: شهرآورد سرخابی ها همواره با هر نتیجه ای که کسب شده برای هواداران دو تیم مهم است و امیدواریم این بازی نیز جذابیت لازم را داشته باشد.
وی در ادامه گفت: قلعه نویی برای پیروزی در این مسابقه تلفیقی از بازیکنان جوان و با تجربه را به میدان می فرستد و بازی هجومی یکی از خصوصیات بارز وی در هر تیم است.
طیری اظهار داشت: برای هر مربی فوتبال کشور حضور در شهرآورد جذاب و ماندگار است و خیلی دوست داشتم در شهرآورد امسال نیز بودم اما شرایط به گونه ای شد که در پاس باشم.
هفتاد و ششمین شهرآورد تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس تهران در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران ساعت 15 روز جمعه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود.

دیدگاه‌ها