کد خبر : 1623825 | 23 تیر 1398 ساعت 18:18 | 2.8K بازدید | 0 دیدگاه

کارلوس دونگا:

نیمار باید به تیمی برود که در آن خوشحال باشد

سرمربی سابق تیم ملی برزیل معتقد است نیمار باید از پاری سن ژرمن جدا شود چون در این تیم خوشحال نیست.

نیمار باید به تیمی برود که در آن خوشحال باشد

به گزارش "ورزش سه"، پس از مصاحبه ماه گذشته ناصر الخلیفی(مدیر پی اس جی) اختلافات او با نیمار به اوج خود رسید و حالا شایعات بازگشت ستاره برزیلی به بارسا بیش از پیش قوت گرفته اند.

نیمار قرار بود هفته گذشته در تمرینات پی اس جی حضور یابد ولی در برزیل ماند و این خشم سران باشگاه پاریسی را موجب شد. آنها طی بیانیه ای اعلام کردند که نیمار را به خاطر غیبت جریمه خواهند کرد و ساعتی بعد پدر نیمار گفت که پی اس جی از غیبت نیمار مطلع بود و این غیبت موجه است.

چند روز پیش نیز لئوناردو(مدیر ورزشی پی اس جی) ضمن تایید تماس های باشگاه بارسلونا گفت که نیمار را با یک پیشنهاد خوب خواهند فروخت ولی هنوز چنین پیشنهادی به دست شان نرسیده است.

 

 

1031388

 

 

در این بین، کارلوس دونگا(سرمربی سابق برزیل)که بیشتر از هر کسی نیمار را می‌شناسد و بازوبند کاپیتانی سلسائو را به این بازیکن داده بود، معتقد است محیط آرام باید اولویت ستاره برزیلی باشد.

 

دونگا در این رابطه گفت:« موضوع مهم برای نیمار انتخاب جایی است که در آن احساس خوبی دارد. جایی که از بازی کردن لذت ببرد. مردم متوجه نمی‌شوند که بازیکنان برزیلی با فوتبالیست‌های اروپایی فرق می‌کنند.

ما برزیلی‌ها دوست داریم خوش بگذرانیم در غیر این صورت دچار تنش، استرس و ناراحتی می‌شویم. امیدوارم او فصل آینده با نمایش تمام پتانسیل‌های خود، خوشحالی زیادی را برای ما به ارمغان بیاورد. البته این اتفاق به خودش بستگی دارد، او توانایی‌های فنی و کیفی زیادی دارد، به بلوغ رسیده و هر کاری که مورد نیاز یک بازیکن است را انجام می‌دهد. نیمار در حال حاضر برای تیمش خطا می‌گیرد و برای گل زدن تمایل بیشتری دارد و دریبل زدن تنها حوزه مورد علاقه او نیست؛ فکر می‌کنم او در بهترین روزهای فوتبالی اش قرار دارد.»

 

 

1419322

 

دیدگاه‌ها