کد خبر : 1604309 | 23 فروردين 1398 ساعت 19:12 | 29.4K بازدید | 0 دیدگاه

در آستانه دهمین بازی بی شکست؛

تراکتورِ لیکنز باخت و به منچسترِ سولسشر نرسید!

تیم تراکتورسازی تبریز در دهمین بازی با هدایت ژرژ لیکنز با نتیجه 3-1 به سپیدرود باخت تا اولین شکست خود را تجربه کند.

تراکتورِ لیکنز باخت و به منچسترِ سولسشر نرسید!

به گزارش "ورزش سه"، سرخپوشان آذربایجان به رشت رفتند تا با پیراهن های سفید، تیم رده پانزدهم جدول را شکست دهند و موقتا به صدر جدول برسند اما از ابتدای بازی این تیم میزبان بود که کنترل مسابقه را در دست داشت و توانست خیلی زود روی اشتباه محسن فروزان به گل برسد. اما این گل پایان بازی نبود، در ادامه بعد از گل استثنایی مسعود شجاعی، سپیدرودی ها دو گل دیگر زدند تا کارِ تراکتور را تمام کنند.

 

این نخستین باخت تراکتور در نیم فصل دوم بود که اتفاقا اولین شکست تراکتورِ لیکنز نیز محسوب می شد. تبریزی ها با این مربی بلژیکی در 9 بازی به هفت برد و دو تساوی رسیده و در آستانه صدرنشینی بودند اما یک رکورد جالب دیگر را هم دنبال می کردند.

تی تی ها که با شکست سه مدعی آن ها را پشت سر گذاشته بودند، امید داشتند تا در بازی با سپیدرود، پیکان، ذوب آهن و پرسپولیس بی شکست بمانند تا پس از برد مقابل تیم برانکو و صعود به صدر، رکورد منچستر سولسشر را هم بشکنند اما این اتفاق رخ نداد.

 

این فصل شیاطین سرخ 12 بازی با مربی جدید خود بدون باخت بودند اما مقابل یک تیم سرخپوش دیگر یعنی آرسنال طعم تلخ شکست را چشیدند؛ اتفاقی که امروز برای تراکتور رخ داد.

 

حالا در صورت برد پرسپولیس مقابل سایپا، اختلاف این دو تیم به 5 امتیاز افزایش خواهد یافت و در واقع تراکتور با برد در بازی رودررو هم نمی تواند، جای پرسپولیس را بگیرد.

دیدگاه‌ها