کد خبر : 1540984 | 04 مرداد 1397 ساعت 09:52 | 8.7K بازدید | 0 دیدگاه

شورله بخت خود را در لیگ برتر می‌آزماید

شورله به عنوان یار قرضی به فولهام ملحق شد

باشگاه فولهام که در لیگ برتر انگلیس حضور دارد اعلام کرد با امضای قراردادی آندره شورله بازیکن بوروسیا دورتموند را به مدت دو سال به عنوان بازیکن قرضی به خدمت گرفته.

شورله به عنوان یار قرضی به فولهام ملحق شد

به گزارش "ورزش سه"، فولهام بعد از فصل 2013/2014 امسال دوباره به لیگ برتر بازگشته و با امضای قرارداد دوساله به این مهاجم آلمانی قصد دارد جایگاه خود را در لیگ برتر جزیره مستحکم کند. شورله به تلویزیون باشگاه فولهام گفت:" از اینکه اینجا هستم خیلی خوشحالم. بی‌صبرانه منتظر شروع کار هستم. فولهام اولین باشگاهی بود که به من ابراز علاقه کرد. من از این بابت از باشگاه خیلی ممنونم. یکی از دلایلی که باعث شد به اینجا بیایم همین بود". 


شورله گفت:" من عاشق نگه داشتن توپ هستم. عاشق حمله و استارت زدن. به نظرم امسال فصل ایده‌آلی در پیش داریم. من در فولهام برای فیکس شدن باید بجنگم و کیفیتم را نشان بدهم. باید عضوی از تیم باشم که برای تیمش مفید است". 


شورله که در سال 2014 با تیم ملی آلمان فاتح جام جهانی شده، تجربه‌ی بازی در لیگ برتر را دارد. او در فصل‌های 2013/2014 و 2014/2015 در چلسی توپ زده است. شورله در اولین فصل حضور در انگلیس 30 بار در لیگ برتر به میدان رفت و در 15 مسابقه از آغاز تا پایان بازی در میدان بود. اما شورله در فصل دوم از چشم کادر فنی چلسی افتاد و در میانه‌ی فصل به ولفسبورگ آلمان پیوست. 


شورله در تابستان 2016 به بوروسیا دورتموند پیوست، برای باشگاه زردپوش آلمانی در بوندس‌لیگا 33 بازی انجام داد، سه گل به ثمر رساند و شش پاس گل داد.

دیدگاه‌ها