کد خبر : 1607696 | 07 اردیبهشت 1398 ساعت 17:15 | 39.3K بازدید | 0 دیدگاه

گواردیولا برای مربیگری به ایتالیا بر می گردد

پپ گواردیولا در سال های پایانی فوتبالش برای مدتی در عضویت باشگاه برشیا و رم ایتالیا قرار داشت.

گواردیولا برای مربیگری به ایتالیا بر می گردد

به گزارش "ورزش سه"، لوکا تونی که سابقه بازی با پپ گواردیولا در تیم برشیا را در فصل 02-2001 دارد، می‌گوید سرمربی کنونی منچسترسیتی روزی در ایتالیا مربیگری خواهد کرد. گواردیولا که یک فصل سابقه بازی در رم را هم در کارنامه‌اش دارد، شایعه حضورش روی نیمکت سرمربیگری یوونتوس در صورت جدایی ماسیمیلیانو آلگری از بانوی پیر مطرح است.

 

 

1400389

 

 

لوکا تونی در گفت‌وگو با روزنامه ایتالیایی «توتو اسپورت» گفت:« پپ در مقطعی برای سرمربیگری به ایتالیا خواهد آمد. او عاشق چالش است و وقتی مشخص شد که فصل بعد برای هدایت منچسترسیتی راهی انگلیس خواهد شد، به من گفت که می‌خواهد به عنوان سرمربی به سری آ بازگردد. گواردیولا هدایت چه تیمی را برعهده خواهد گرفت؟ رم، چون او زمانی برای آنها بازی می‌کرد. به نظرم پپ هدایت رم یا یوونتوس که باشگاه اول ایتالیاست را برعهده خواهد گرفت.


تونی درباره شایعه حضور پپ روی نیمکت یوونتوس گفت:« سخت است که گواردیولا را این تابستان در یوونتوس ببینیم، هرچند در فوتبال تأیید شدن خبر لحظه‌ای صورت می‌گیرد، بنابراین در آخرین لحظه هر اتفاقی ممکن است رخ دهد.

مربیان بزرگ هم بر اساس شرایط بازار حرکت می‌کنند و ممکن است روی نیمکت تیمی بروند که سورپرایزکننده باشد. من آلگری را سرمربی سطح بالایی می‌دانم، اما اگر او تصمیم به ترک یووه بگیرد، باید مربی بزرگی جانشین او شود. گواردیولا در صورتی که بخواهد منچسترسیتی را ترک کند، من را سورپرایز نخواهد کرد اگر گزینه سرمربیگری یوونتوس باشد.»

دیدگاه‌ها