کد خبر : 1625055 | 29 تیر 1398 ساعت 14:16 | 1.9K بازدید | 0 دیدگاه

در نشست خبری بازی با بایرن

حرف های مهم زیدان در مورد پوگبا، بیل و خامس

زین الدین زیدان در اولین نشست خبری خود پس از اتمام فصل گذشته، در هوستون به سوالات مختلفی در مورد پوگبا، بیل، خامس و دیگر موضوعات وابسته به رئال پاسخ داد.

حرف های مهم زیدان در مورد پوگبا، بیل و خامس

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در اولین بازی خود از تورنمنت تابستانی چمپیونزکاپ، فردا صبح ساعت 4.30 در هوستون به مصاف بایرن مونیخ خواهد رفت. این اولین بازی پس از دو هفته تمرینات سخت بدنسازی در کانادا است.

در این نشست زیدان در ابتدا از همه کسانی که فوت برادرش را به وی تسلیت گفته و با وی همدردی کرده بودند، تشکر کرد و سپس پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد.

 

 

1420621

 

 

اردوی پیش فصل:« خوشحال هستم چرا که تمرینات خوبی انجام داده ایم و هدف ما از حضور در کاناد نیز همین بود. باید به همه بازیکنانم تبریک بگویم. همه برای بازی با بایرن انگیزه دارند و کاملا آماده ایم. این سه بازی پیش رو می تواند به آماده سازی بهتر ما کمک زیادی کند. هرچند از لحاظ بدنی هنوز 100 درصد آماده نیستیم و این منطقی است. این اولین بار است که در هوستون به میدان می رویم و انتظار یک دیدار تماشایی را دارم.»

 

جذب پوگبا و سخت گیری های یونایتد:« پاسخ من مثل دفعات قبل است. پوگبا بازیکن بزرگی است و باشگاه به خوبی از خواسته های من مطلع است. هنوز زمان تا پایان نقل و انتقالات داریم. الان تمرکز من روی بازی با بایرن است و سپس باید ببینیم در مورد پوگبا چه اتفاقی خواهد افتاد.»

 

 

1400966

 

 

کوبو، ستاره ژاپنی:« شرایط او خوب است و بازیکنی باکیفیت نشان داده است. به نظر می رسد تا مدت های زیادی با ما خواهد ماند. نمی توانم تضمین کنم فردا بازی خواهد کرد ولی ببینیم چه پیش می آید.»

 

عدم تمایل بیل به جدایی:« بیل برای من و باشگاه یک معضل نیست. در مورد او هر اتفاقی ممکن است بیفتد ولی موضع من نسبت به او نسبت به دو ماه پیش هیچ تغییری نکرده(زیدان مایل به فروش بیل است).»

 

 

1420620

 

 

نقل و انتقالات:« باید به همه بازیکنانی که در تیم هستند، احترام گذاشت. با باشگاه صحبت کرده ام و می دانیم که چه می خواهیم. تا روز پایانی نقل و انتقالات احتمال هر تغییری است. یک عده می روند و شاید خریدهای جدیدی داشته باشیم.»

 

هازارد:« ادن به تیمی مثل رئال نیاز داشت. رئال برای هر بازیکنی یک باشگاه خاص است و همه این را می دانند. من در 29 سالگی به رئال پیوستم و پیشرفت کردم. در رئال اوضاع برایم عالی پیش رفت و برای ادن هم شرایط مشابهی وجود دارد و او هم بهتر خواهد شد. معتقدم او می تواند بهتر از اینها هم بشود. ادن یک بازیکن تعیین کننده است. گل می زند و تفاوت ها را در زمین رقم می زند. این را قبلا در چلسی و تیم ملی بلژیک ثابت کرده است. حالا او بین ماست و از وجودش استفاده خواهیم کرد.»

 

وضعیت خامس:« او بازیکن رئال است و فعلا تا یک هفته دیگر در تعطیلات خواهد بود. خامس ممکن است بماند یا جدا شود. منتظر می مانیم تا ببینیم شرایط چگونه خواهد شد.»

 

 

1420619

 

 

اشرف حکیمی:« اشرف با دورتموند یک سال دیگر قرارداد دارد و سپس به رئال بر می گردد. این شرایط برای او بهتر است.»

 

بازیکنان جدید:« از همه راضی هستم. از عملکردشان در تمرینات شگفت زده نشدم؛ چون می دانستم چه کیفیت بالایی دارند. با خریدهای جدید به تیمی کامل تر تبدیل شده ایم و این خبر خوبی است.»

 

 

دیدگاه‌ها