کد خبر : 1613717 | 04 خرداد 1398 ساعت 11:07 | 2.9K بازدید | 0 دیدگاه

کولاکوویچ با 15 بازیکن، تیمش را به شرق آسیا می‌برد

یک لژیونر و یک پاسور، آخرین خط‌خورده‌های والیبال

اسامی 15 بازیکن تیم ملی والیبال برای حضور در هفته‌ اول و دوم رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال اعلام شد.

یک لژیونر و یک پاسور، آخرین خط‌خورده‌های والیبال

به گزارش "ورزش سه"، یک روز مانده به سفر تیم ملی والیبال به چین برای حضور در هفته اول لیگ ملت های 2019 ایگور کولاکوویچ لیست 15 نفره ای را اعلام کرد. سرمربی تیم ملی به خاطر اینکه بازیکنان قرار است مستقیما از چین به ژاپن بروند تا در هفته دوم هم شرکت کنند، یک نفر اضافه تر را در لیست خود قرار داده تا در صورت مصدومیت های احتمالی بازیکن جایگزین هم داشته باشد.


سعید معروف، سید محمد موسوی، میلاد عبادی‌پور، فرهاد قائمی، پوریا فیاضی، امیر غفور، محمد جواد معنوی‌نژاد، علی شفیعی، مسعود غلامی، علی‌اصغر مجرد، جواد کریمی، پوریا یلی، مرتضی شریفی، محمدرضا موذن و محمدرضا حضرت‌پور 15 بازیکنی هستند که فردا شب راهی چین می شوند و یکی از آنها هم قبل از هفته اول از لیست کنار گذاشته می شود، اما احتمالا در هفته دوم به میزبانی ژاپن شانس بازی خواهد داشت.


اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، یکی از بازیکنان دریافت کننده قدرتی باید از لیست کولاکوویچ خط بخورند چون در این پست نام یک بازیکن بیش از حد معمول اعلام شده است. رقابت در این پست بین نفراتی همچون عبادی پورف قائمی، شریفی، معنوی نژاد و فیاضی است.


جالب است بدانید که در روزهای آخر 17 بازیکن در اردوی تیم ملی حاضر بودند و در نهایت صابر کاظمی، بازیکن جوان تیم ملی که فصل گذشته در تیم زراعت بانک ترکیه بازی می کرد، یکی از خط خورده ها بود. پوریا یلی در پست قطر پاسور به کاظمی ترجیح داده شد.


همچنین در میان پاسورها نیز علی رمضانی، پاسور تیم کاله آمل در لیگ سال 97 در لحظات آخر از لیست کنار رفت. در این پست هم انتخاب آخر کولاکوویچ علاوه بر سعید معروف، جواد کریمی بود.

دیدگاه‌ها