کد خبر : 1617591 | 24 خرداد 1398 ساعت 16:30 | 1.1K بازدید | 0 دیدگاه

سایپا و پدیده با دعوت از 5 بازیکن

کدام تیم در لیست امیدها رکورددار است؟

با اعلام لیست نفرات دعوت شده به تیم امید ایران، تعداد بازیکنان هر تیم برای حضور در تمرینات مشخص شد و جالب اینکه در این میان دو تیم سایپا و پدیده موفق شدند بیشترین بازیکن را در جمع امیدها داشته باشند.

کدام تیم در لیست امیدها رکورددار است؟

به گزارش "ورزش سه"، فدراسیون فوتبال روز گذشته از نام 50 بازیکن رونمایی کرد تا در دو گروه خود را به مربیان امیدها معرفی کنند. بازیکنانی که از باشگاه های مختلف لیگ برتری، لیگ یکی و حتی لیگ دویی به اولین اردوی امیدها در دور جدید معرفی شدند. 


در این میان البته شناخت باشگاه های رکورددار در دعوت از بازیکنشان جالب به نظر می رسد و در حالی که اغلب تیم های لیگ برتری در جمع امیدها نماینده دارند دو تیم پدیده شهرخودرو مشهد و سایپا توانستند با حضور 5 بازیکن در اردوی امیدها نام باشگاه های رکورددار را به نام خود بزنند. 


ابوالفضل جلالی، رضا جعفری، طاها شریعتی، امیرحسین حسین زاده و امید دره بازیکنان تیم سایپا و محمدمهدی مهدی‌خانی، سینا زامهران، فرشاد هاشمی، میلاد عباسی و محمد آقاجانپور و بازیکنان تیم پدیده شهرخودرو در اردوی امیدها هستند. 


اما جالب اینکه پس از دو تیم پدیده و سایپا باید به سرخابی های پایتخت اشاره کرد و در این باره باید گفت هم پرسپولیس و هم استقلالی ها نام 4 بازیکن خود را در لیست نفرات دعوت شده به اردوی امید می بینند. 


امید نورافکن، مهدی قائدی، شاهین طاهرخانی و مهدی نوراللهی بازیکنان تیم استقلال و محمدامین اسدی، شاهین عباسیان، ابوالفضل درویش وند و حمیدرضا طاهرخانی بازیکنان تیم پرسپولیس هستند که توانستند خود را به اولین تیم امید ایران برسانند. 


تیم های دیگر حاضر در فوتبال ایران  پیکان، نساجی قائمشهر، استقلال خوزستان و ذوب آهن اصفهان هستند که با حضور 3 بازیکنشان در جمع امیدها در رده سوم رکوردداران دعوت از بازیکن هستند.

دیدگاه‌ها