کد خبر : 1534016 | 05 تیر 1397 ساعت 22:02 | 39.3K بازدید | 0 دیدگاه

کابایرو و آگوئرو نیمکت‌نشین شدند؛

آرژانتین با ۵ بازیکن جدید مقابل نیجریه

خورخه سامپائولی با پنج تغییر در ترکیب آرژانتین، نفرات خود را برابر نیجریه معرفی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آرژانتین که قعرنشین جدول گروه D جام جهانی روسیه است، بعد از یک تساوی و یک باخت در دو مسابقه اخیرش، از ساعت ۲۲:۳۰ امشب در استادیوم سن پترزبورگ به قضاوت جونیت چاکر ترکیه‌ای به مصاف نیجریه می‌رود و امیدوار است با کسب پیروزی و عدم برد ایسلند مقابل کرواسی، به مرحله حذفی صعود کند.

 

فرانکو آرمانی، نیکولاس اوتامندی، مارکوس روخو، گابریل مرکادو، نیکولاس تالیافیکو، خاویر ماسکرانو، اور بانگا، انزو پرز، آنخل دی‌ماریا، لیونل مسی و گونسالو ایگواین بازیکنانی هستند که ترکیب تیم ملی آرژانتین را مقابل نیجریه تشکیل می‌دهند.

 

شکست سنگین ۳ بر صفر آرژانتین مقابل کرواسی در مسابقه اخیرش موجب شده تا خورخه سامپائولی در بازی امشب ویلفرد کابایرو، ادواردو سالویو، مارکوس آکونا، ماکسیمیلیانو مسا و سرخیو آگوئرو را نیمکت‌نشین کند و به جای آنها فرانکو آرمانی، اور بانگا، انزو پرز، آنخل دی‌ماریا و ایگواین را در ترکب ابتدایی قرار دهد.

 

فرانسیس اوزوهو، لئون بالوگان، ویلیام اکونگ، کنت اومرو، جان اوبی میکل، اوگنکارو ایتبو، ویلفرد اِن‌دیدی، ویکتور موزس، برایان ایدوو، احمد موسی و کلچی ایهه‌ناچو هم نفرات منتخب گرنوت روا هستند که با توجه به برد اخیر این تیم مقابل ایسلند، هیچ تغییری در ترکیب ابتدایی به وجود نیامده است.

 

1314464

 

1314466

دیدگاه‌ها