کد خبر : 1596699 | 15 اسفند 1397 ساعت 11:53 | 18.4K بازدید | 0 دیدگاه

مرادی هم راه حدادی و یزدانی را می رود

پایان معمای مصدومیت سهراب با پروفسور سمیعی

مصدومیت سهراب مرادی به یکی از بزرگترین دغدغه این روزهای مسئولان ورزش تبدیل شده و شاید در نهایت این راه به هانوفر آلمان منجر شود.

پایان معمای مصدومیت سهراب با پروفسور سمیعی

به گزارش "ورزش سه"، حدود ۲۰ روز قبل بود که خبر شوکه کننده ای از زبان رییس فدراسیون پزشکی ورزشی به گوش اهالی ورزش رسید. مضمون خبر همین بود: «سهراب مرادی به خاطر دیسک کمر باید جراحی شود.»


با اینکه تصمیم از سوی کمیسیون پزشکی به صورت قطعی اتخاذ شده بود و به نظر می رسید خیلی زود شرایط جراحی روی کمر این قهرمان و رکورددار وزنه برداری جهان فراهم شود، در هفته‌های اخیر اختلاف نظر باعث اتفاقات عجیبی در این رابطه شده است.  


رفتن سهراب مرادی پیش چند متخصص و اختلاف نظر آنها باعث شده تا این وزنه بردار دچار سردرگمی شود و در نهایت هم فدراسیون پزشکی ورزشی تصمیم را برعهده خود این ملی پوش وزنه برداری گذاشته است.


برخی متخصصان معتقدند تنها راه درمان سهراب مرادی عمل جراحی است و برخی دیگر هم معتقدند با راههای درمانی دیگر می توان این وزنه بردار را به روزهای خوب خود بازگرداند.


وقتی در داخل ایران سهراب مرادی به نظر واحد و مشترکی از سوی پزشکان نرسید، حالا او به فکر اعزام به خارج از کشور افتاده تا شاید آنجا بتواند شرایط بهتری را برای درمان خود ایجاد کند.


در روزهای اخیر با اینکه برخی پزشکان برای سهراب مرادی استراحت را تجویز کردند و گفته‌اند تا در صورت نرفتن زیر تیغ جراحی هم او باید تا اوایل اردیبهشت ماه به استراحت مطلق بپردازد، این وزنه بردار به دنبال کارهای اعزامش به آلمان بوده است.


برخی رایزنی ها برای اعزام سهراب مرادی به آلمان انجام شده و گویا مقصد او هم بیمارستان علوم عصبی هانوفر در آلمان است؛ بیمارستانی که ریاست آن برعهده پروفسور سمیعی است.


قبلا ورزشکاران دیگری همچون احسان حدادی و رضا یزدانی هم عمل جراحی خود را در کشورهای اروپایی همچون آلمان انجام دادند و اتفاقا بعد از مدتی توانسته اند با صلابت به ورزش حرفه ای بازگردند.


حالا باید دید سهراب مرادی در صورت اعزام احتمالی به آلمان زیر تیغ جراحی می رود یا با روش های دیگر خودش را برای بازگشت به وزنه برداری آماده می کند.

دیدگاه‌ها