کد خبر : 1620204 | 05 تیر 1398 ساعت 20:00 | 2.1K بازدید | 0 دیدگاه

رونالدو: امیدوارم مسی تا آخر عمر فوتبال بازی کند

رونالدو، اسطوره فوتبال برزیل، به تمجید از لیونل مسی و عملکرد او پرداخت.

رونالدو: امیدوارم مسی تا آخر عمر فوتبال بازی کند


به گزارش "ورزش سه"، بسیاری معتقدند لیونل مسی در ترکیب تیم ملی آرژانتین نمی تواند توانایی های خود در بارسلونا را به معرض نمایش بگذارد اما رونالدو ضمن شمردن دلایل تفاوت این عملکرد مدعی شد این انتقادات منصفانه نیست و مسی تمام تلاش خود را صرف موفقیت تیم ملی کشورش می کند.

 

رقابت فوتبال برزیل و آرژانتین: "من فکر می کنم که این رقابت باعث شده شرایط فوتبال آرژانتین و برزیل را بهتر شود. معتقدم این باعث می شود که ما با هم رقابت کنیم تا یکی بهتر از دیگری باشد اما رقابت ما بسیار سالم است.

 

1415409

 

به غیر از فوتبال، من هیچ رقابتی با آرژانتین ندارم. من دوستان آرژانتینی زیادی دارم، بارها به آرژانتین رفته ام و بسیاری از آرژانتینی ها نیز در تعطیلات به برزیل می آیند و رابطه ای دوستانه ای بین دو کشور وجود دارد، در اینجا ما آنها را برادران آرژانتینی خود می نامیم."

 

تفاوت عملکرد لیونل مسی در تیم ملی و باشگاهی: "ابتدا باید تولد مسی را تبریک بگویم و امیدوارم وی 100 سال دیگر عمر کرده و تا آخر عمر فوتبال بازی کند. بازی مسی مردم را سرگرم می کند و مقایسه نمایش او در تیم ملی و بارسلونا منصفانه نیست. هنگامی که مسی در بارسلونا است، او هر روز با هم تیمی های خود تمرین کرده، شیوه زندگی نسبتا آرامی دارد و می تواند بهترین نمایش خود را ارائه دهد.

 

من اطمینان دارم مسی همه چیز خود را فدای تیم ملی آرژانتین می کند، در سن 32 سالگی او از تعطیلات گذشت تا به تیم ملی کشورش برای فتح جامی که سالهاست در آن ناکام مانده کمک کند."

دیدگاه‌ها