کد خبر : 1619012 | 31 خرداد 1398 ساعت 11:59 | 999 بازدید | 0 دیدگاه

سولسشر، پوگبا را در یونایتد نمی‌خواهد

رسانه‌های انگلیسی مدعی شدند اوله گنار سولسشر، از روسای باشگاه یونایتد خواستار فروش پل پوگبا شده تا دست او برای خرید بازیکنان مورد نظرش باز شود.

سولسشر، پوگبا را در یونایتد نمی‌خواهد

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه شایعات درباره آینده پل پوگبا، ستاره فرانسوی منچستریونایتد این روزها به اوج رسیده و خود پوگبا هم اخیراً تایید کرده بود که به دنبال چالشی جدید می‌گردد، برخی رسانه‌های ورزشی در انگلیس مدعی شدند اوله گنار سولسشر، سرمربی یونایتد از روسای این باشگاه خواسته پل پوگبا را به فروش برسانند تا از نظر مالی دست او برای جذب بازیکنان مورد نظرش باز شود.

 

1414236

 

مهمترین تیمهایی که از آنها به عنوان مقاصد احتمالی پوگبا نام برده می‌شود رئال مادرید و یوونتوس هستند. تا پیش از این مدیران یونایتد به صورت رسمی اعلام کرده بودند که قصد فروش پوگبا را ندارند اما حالا به نظر می‌رسد با اصرار سولسشر، ممکن است نظر مدیران این باشگاه تغییر کند.

 

گفته می‌شود منچستریونایتد که فصل آینده در لیگ قهرمانان حضور نخواهد داشت تنها 100 میلیون پوند برای خریدهای تابستانی در اختیار سولسشر گذاشته و بعد از نهایی شدن انتقال آرون وان بیساکا که به زودی انجام خواهد شد، برای سولسشر تنها 27 میلیون پوند دیگر باقی خواهد ماند. به همین دلیل است که سرمربی نروژی یونایتد مجبور است برای جذب بازیکنان بیشتر نیم‌نگاهی به فروش بازیکنان خود داشته باشد.

 

دیدگاه‌ها