کد خبر : 1621673 | 13 تیر 1398 ساعت 19:30 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

ایجنت گلر افسانه ای ایتالیا:

بوفون پیشنهادات انگلیسی را برای یووه رد کرد

جان لوئیجی بوفون با وجود پیشنهادهای مالی بسیار خوب از لیگ برتر انگلیس به یوونتوس بازگشت.

بوفون پیشنهادات انگلیسی را برای یووه رد کرد

به گزارش "ورزش سه"، جان لوئیجی بوفون دقایقی پیش و پس از پشت سر گذاشتن تست های پزشکی یوونتوس به باشگاه سابقش برگشت. او در حالی تصمیم به بازگشت گرفت که می توانست راهی فوتبال انگلیس شود و قرارداد مالی بهتری هم ببندد ولی حاضر شد با دستمزدی سه میلیون یورویی برای یوونتوس بازی کند.

گفته می شود که به عنوان بخشی از قرارداد بوفون با یوونتوس، این دروازه بان حداقل 10 بازی در طول فصل برای یووه انجام خواهد داد تا بتواند رکورد پائولو مالدینی، اسطوره میلان، را که بیشترین تعداد بازی در سری آ را در اختیار دارد، بشکند.

 

 

1417111

 

 

سیلوانو مارتینا ایجنت بوفون، تایید کرد که موکلش بهترین پیشنهادها را به خاطر یوونتوس رد کرده است:« او پیشنهادات بسیاری خصوصا از تیم های لیگ برتری و از سایر تیم ها داشت. من تیم ها را نام نمی برم و این در شیوه کاری من نیست اما فکر می کنم شما مشکلی در فهمیدن آنها نداشته باشید.

بوفون همیشه با قلبش تصمیم میگیرد و هرگز به کیف پولش فکر نمی کند. فکر نمی کنم سال گذشته پیوستن او به پاری سن ژرمن یک خیانت باشد. او فقط نمی خواست در ایتالیا بماند. این یک پیشنهاد سریع بود. به عنوان مدیر برنامه به او پیشنهاد کردم که تمام ابعاد آن پیشنهاد را بپذیرد و همچنین بداند که این اتفاق می تواند سبک زندگی خوشایندی برای خانواده بزرگ او فراهم کند. بوفون در ژانویه 42 ساله می شود و حضور در این سطح در این سن کار آسانی نیست.»

دیدگاه‌ها