کد خبر : 1623652 | 22 تیر 1398 ساعت 22:01 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

میهایلوویچ سرمربی بولونیا خواهد ماند

جوئی ساپوتو، رئیس باشگاه بولونیا مدعی شد سینیشا میهایلوویچ سرمربی این تیم باقی خواهد ماند.

میهایلوویچ سرمربی بولونیا خواهد ماند

به گزارش "ورزش سه"، عصر امروز سینیشا میهایلوویچ در یک کنفرانس مطبوعاتی فاش کرد به سرطان خون مبتلا شده و به همین دلیل از هدایت تیم فعلی اش بولونیا استعفا خواهد داد. اما امشب ساپوتو رئیس باشگاه بولونیا مدعی شد میهایلوویچ در سمت قبلی خود باقی خواهد ماند و باشگاه بولونیا و همه اعضای آن از این سرمربی صرب حمایت خواهند کرد. این در حالیست که کادر پزشکی باشگاه بولونیا اعلام کردند میهایلوویچ با وجود ابتلا به این بیماری به کار خود ادامه خواهد داد.

 

1039629

 

جوئی ساپوتو گفت: "من سینیشا میهایلوویچ را خوب می شناسم و می دانم که او مردی است که هرگز به راحتی مغلوب نمی شود. البته خبر بیماری او ما را شوکه کرده است اما او باید بداند همه افکار و ذهن ما دیگر سینیشا خواهد بود.

 

اما همانطور که والتر ساباتینی در کنفرانس مطبوعاتی گفت، میهایلوویچ مربی بولونیا بوده و در این سمت باقی خواهد ماند. مسائل حرفه ای در این مورد در اولویت دوم هستند، سینیشا نبردی مهم پیش رو دارد و باید برنده شود اما من، باشگاه بولونیا و کل شهر (شهری که سینیشا را دوست دارد) آماده مبارزه در کنار او هستنیم. در این مقطع لازم نیست حرف دیگری بزنم، زنده باد سینیشا."

دیدگاه‌ها