کد خبر : 1279988 | 13 آبان 1394 ساعت 10:26 | 7.3K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی چلسی - دیناموکیف

دو تیم چلسی و دیناموکیف، امشب در ورزشگاه استمفوردبریج شهر لندن به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی چلسی - دیناموکیف
به گزارش "ورزش سه"، مورینیو اخیرا به شت تحت فشار  قرار گرفته و پیروزی در این بازی برای او و شاگردانش حیاتی محسوب می‌شود.

چلسی

شاگردان ژوزه مورینیو در 5 بازی اخیرشان، 3 شکست، 1 تساوی و 1 پیروزی به دست آورده و در فرم بسیار ضعیفی قرار دارند. آنها در لیگ برتر در رده ی پانزدهم جدول قرار گرفته و در لیگ قهرمانان نیز در یک گروه نسبتا آسان، در رده ی سوم قرار گرفته اند. حال آنها میزبان دینامو کیف هستند که هفته ی گذشته در کیف، موفق به گرفتن تساوی از انها شد. پیروزی در این دیدار می‌تواند اختلاف چلسی با صدرنشین گروه یعنی پورتو را کاهش داده و شانس صعود و صعود به عنوان صدرنشین را برای شاگردان مورینیو افزایش دهد.چلسی کورتوا و فالکائو را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت. پدرو و برانیسلاو ایوانوویچ نیز دچار مصدومیت شده اند و حضورشان در این بازی مشخص نیست.

دینامو کیف

دینامو فصل را خوب شروع کرده و در لیگ اوکراین، در 12 بازی خود 10 پیروزی، 1 تساوی و 1 شکست کسب کرده و با 31 امتیاز صدرنشین است. آنها در لیگ قهرمانان نیز 4 امتیاز به دست آورده و بالاتر از چلسی، در رده ی دوم قرار گرفته اند. حال آنها باید به تقابل چلسی بروند که نتایج خوبی اخیرا کسب نکرده و به این بازی به عنوان راهی برای خروج از بحران نگاه می‌کند. دینامو و چلسی تنها یک بار ، دوهفته ی پیش در کیف به مصاف یکدیگر رفتند که بازی با نتیجه تساوی به پایان رسید. کیفی ها برای این بازی مصدوم و محروم ندارند و با ترکیب اصلی ظاهر خواهند شد.

ترکیب احتمالی:

1073216

پیش بینی کاربران سایت Who Scored:

1073215

پرتکرارترین نتیجه: تساوی 2-2
احتمال پیروزی چلسی: 50 درصد
احتمال پیروزی دیناموکیف: 10 درصد

دیدگاه‌ها