کد خبر : 1615062 | 11 خرداد 1398 ساعت 12:57 | 1K بازدید | 0 دیدگاه

سادیو مانه: یورگن کلوپ عامل لیورپولی شدنم بود

سادیو مانه، مهاجم سنگالی لیورپول که در سه سال گذشته به یکی از ستاره‌های اصلی این تیم تبدیل شده می‌گوید پیش از پیوستن به لیورپول تا یک قدمی ملحق شدن به منچستریونایتد پیش رفته بوده.

سادیو مانه: یورگن کلوپ عامل لیورپولی شدنم بود

به گزارش "ورزش سه"، اگر هواداران لیورپول متوجه شوند مهاجم محبوب‌شان، سادیو مانه سنگالی، نزدیک بوده منچستریونایتدی شود و تا یک قدمی پیوستن به رقیب بزرگ مرسی‌سایدی‌ها پیش رفته بوده، این برایشان حکم یک داستان ترسناک را خواهد داشت ولی واقعیت این است که مانه سه سال پیش قبل از پیوستن به لیورپول تا یک قدمی یونایتدی شدن پیش رفته بوده.

 

1399265

 

سادیو مانه در آستانه فینال لیگ قهرمانان که امشب بین لیورپول و تاتنهام برگزار می‌شود با اعتراف به این واقعیت گفت:" آن سال که می‌خواستم از ساوتهمپتون جدا شوم به یونایتد خیلی خیلی نزدیک شده بودم و حتی با مدیران آن باشگاه صحبت کرده بودم".

 

مهاجم سنگالی لیورپول در ادامه گفت:" داشتم چمدانهایم را می‌بستم که به منچستر بروم و حتی با مربی وقت یونایتد، لوئیس فن‌خال صحبت کرده بودم. آنها به من پیشنهاد هم داده بودند ولی همان هفته یورگن کلوپ به من زنگ زد".

 

1409884

 

مانه در ادامه توضیحاتش گفت:" کلوپ زنگ زد و گفت به نظرم باشگاهی که برای تو مناسب است لیورپول است. مربی مناسب برای تو هم من هستم. به نظرم بهتر است به لیورپول بیایی. من هم به این نتیجه رسیدم که حق با او است و برای همین گفتم به لیورپول می‌آیم".

 

دیدگاه‌ها