کد خبر : 1614350 | 07 خرداد 1398 ساعت 16:59 | 4.6K بازدید | 0 دیدگاه

گمانه زنی‌ها به واقعیت تبدیل شد

رسمی: ژاوی به عنوان سرمربی جدید السد انتخاب شد

ژاوی هرناندز پس از خداحافظی اوسوالدو فریرا به عنوان سرمربی جدید باشگاه السد قطر انتخاب شد.

رسمی: ژاوی به عنوان سرمربی جدید السد انتخاب شد

به گزارش "ورزش‌ سه"، با اعلام رسمی باشگاه السد قطر ژاوی هرناندز به عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب شد و رسما به عنوان جانشین اوسوالدو فریرا پرتغالی کار خود را در اولین تجربه مربیگری آغاز می‌کند. قرار است سرجیو اوریل، ایوان توریس، اسکار هرناندز، ژوزه مانوئل سرجیو گارسیا و آنتونی ترامولاس اسطوره سابق بارسلونا را در این امر یاری دهند و به عنوان دستیاران ژاوی انتخاب شده‌اند.

 

طبق برنامه قرار است السد همراه با ژاوی از 14 تا 29 جولای اردوی تدارکاتی خود را در خیرونا اسپانیا برگزار کند. این اردو با حضور تمامی بازیکنان از جمله ملی پوشان قطری بعد از مسابقات کوپا آمریکا انجام می‌شود و رسما کار خود را زیر نظر ژاوی هرناندز آغاز می‌کنند.

 

ژاوی هفته گذشته پس از بازی با پرسپولیس در آخرین مسابقه مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از مستطیل سبز خداحافظی کرد تا حالا به عنوان سرمربی کار خود را در این باشگاه قطری پیگیری کند. از چند ماه قبل شایعات زیادی در خصوص جدایی فریرا و جانشینی ژاوی وجود داشت که حالا همه آن‌ها به واقعیت تبدیل شده است و باید اسطوره سابق بارسا و تیم ملی اسپانیا را در قامت جدیدی ببینیم.

 

السد امسال فوق العاده عمل کرد. آن‌ها با ثبت رکوردهای خارق العاده بالاتر از الدحیل مقام قهرمانی لیگ ستارگان را به دست آوردند و در لیگ قهرمانان آسیا نیز به عنوان تیم اول از گروه خود بالا رفتند. حالا سران این تیم همراه با ژاوی به چیزی جز قهرمانی در آسیا فکر نمی‌کنند. مسئله‌‌ای که با توجه به تجربه‌ای که سرمربی جوان آن‌ها پس از قهرمانی‌ها متعدد در اروپا و جهان به دست آورده، دور از دسترس نیست. در این راه برخی شایعات از حضور فرانک ریبری و داوید سیلوا در فوتبال قطر خبر می‌دهد که بی شک نباید آن را بی ارتباط با موقعیت جدید ژاوی بدانیم. مسئله‌ای که می‌تواند پای بسیاری از ستارگان فوتبال را به این کشور حاشیه خلیج فارس باز کند.

 

1408976

دیدگاه‌ها