کد خبر : 1582856 | 21 دی 1397 ساعت 01:50 | 10K بازدید | 0 دیدگاه

لوانته 2-1 بارسا: تاوان غیبت مسی و سوارز

بارسلونا در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اسپانیا، با نتیجه 2-1 مغلوب لوانته شد.

لوانته 2-1 بارسا: تاوان غیبت مسی و سوارز

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان ارنستو والورده در غیاب چند ستاره اصلی شان، نمایش چندان خوبی نداشتند و با شکست در این دیدار، کارشان برای صعود به مرحله را دشوار کردند. 

تیم میزبان بازی را بهتر آغاز کرد و تنها 4 دقیقه از بازی سپری شده بود که به گل رسید. روی یک ضربه آزاد از سمت راست محوطه جریمه بارسا بود که ارسال بلند روبن روچینا مقابل دروازه به کاباکو رسید و او هم با یک ضربه سر مقتدرانه، کار را تمام کرد.

 

1371606

 

 برتر لوانته بعد از این گل هم ادامه پیدا کرد و چیزی نمانده بود که این تیم در دقیقه 13 به گل دوم برسد اما ضربه بواتنگ دقیقا به جایی رفت که سیلسن حضور داشت.

 

در نهایت تلاش بازیکنان لوانته در دقیقه 17 نتیجه داد و این تیم به گل دوم رسید. روی پاس در عمق بواتنگ بود که بورخا مایورال درون محوطه جریمه بارسا صاحب موقعیت شد و در حالی که دو مدافع بارسا مقابلش حضور داشتند، با یک ضربه دقیق، اختلاف را به دو گل افزایش داد.

 

1371611

 

1371609

 

بارسا می توانست خیلی زود یکی از گل های خورده را جبران کند اما دمبله که با پاس آلنا صاحب فرصت شده بود، نتوانست در موقعیت تک به تک، دروازه لوانته را باز کند.

در ادامه بازی متعادل دنبال شد و موقعیت های کمتری روی دروازه ها به وجود آمد. در دقایق پایانی این نیمه، بارسا می توانست اختلاف را به یک گل کاهش بدهد اما حضور به موقع پوستیگو، مانع از گلزنی دمبله شد. در نهایت در این نیمه توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و لوانته با برتری 2-0 به رختکن رفت.

نیمه دوم را دو تیم مانند دقایق پایانی نیمه اول، با درگیری های فیزیکی در میانه زمین آغاز کردند. در دقیقه 55، اولین موقعیت جدی این نیمه، نصیب مایورال شد اما ضربه او را سیلسن مهار کرد.

پس از آن نوبت بازیکنان بارسا بود که توپ و میدان را در اختیار بگیرند اما باز هم این تیم میزبان بود که موقعیت های خطرناک تری روی دروازه حریف ایجاد کردند. در دقیقه 64 بود که روی پاس در عمق روچینا، مورالس با سیلسن تک به تک شد اما ضربه او از بالای دروازه بارسا به بیرون رفت.

 

1371605

 

هرچه به دقایق پایانی بازی نزدیک می شدیم، حملات بارسا شدت بیشتری می گرفت و سرانجام در دقیقه 85، این تیم صاحب یک ضربه پنالتی شد. دنیس سوارز که پا به توپ وارد محوطه جریمه لوانته بود، توسط کوکه سرنگون شد و داور هم نقطه پنالتی را نشان داد.

فیلیپ کوتینیو پشت ضربه قرار گرفت و علی رغم اینکه دروازه لوانته جهت ضربه را تشخیص داد، سرانجام توانست دروازه این تیم را باز کند.

در دقایق پایانی این بازیکنان لوانته بودند که تلاش کردند تا بار دیگر اختلاف را به دو گل افزایش بدهند اما این اتفاق رخ نداد و بازی با همان نتیجه 2-1 به پایان رسید.

دیدگاه‌ها