کد خبر : 1607721 | 07 اردیبهشت 1398 ساعت 18:55 | 32.6K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای مارکا

جدایی ستاره فرانسوی از رئال منتفی شد

تصمیم رافا واران برای جدایی از رئال مادرید و تجربه یک چالش جدید را باید منتفی دانست.

جدایی ستاره فرانسوی از رئال منتفی شد

به گزارش "ورزش سه"، در یکی دو هفته اخیر اخباری در مورد عدم تمایل واران به ماندن در رئال مادرید منتشر شده و به نظر می رسد او از موقعیت خود در برنابئو راضی نبوده و به دنبال چالشی جدید در ادامه دوران ورزشی خود است.

برای مثال نشریه اکیپ در گزارشی ویژه ادعا کرده بود که واران به دلیل نارضایتی از سران رئال قصد جدایی دارد. او انتظار داشت در شروع فصل به خاطر کسب قهرمانی جهان با تیم ملی فرانسه از او تقدیر شود اما چنین اتفاقی رخ نداد.

 

 

1401414

 

 

همچنین ماه گذشته نشریه مارکا هم مدعی شد تصمیم واران مبنی بر جدایی در تابستان پیش رو جدی بوده و حتی وی به هم تیمی های خود در رختکن رئال مادرید گفته که می خواهد در تابستان از رئال مادرید جدا شده و راهی لیگ برتر شود.

 

قرارداد فعلی واران با رئال مادرید تا سال 2022 اعتبار داشته و بند آزادسازی هنگفت 500 میلیون یورویی نیز در آن گنجانده شده است و این بدان معناست که هر تیمی خواهان واران باشد، کار بسیار دشواری برای قانع کردن مدیران رئال مادرید برای فروش مدافع 26 ساله فرانسوی خواهد داشت.

در همین رابطه امروز مارکا ادعا کرد که پس از بازگشت زیدان، او در صحبت با واران توانسته ستاره ناراضی را به ماندن متقاعد کند و او با وجود اینکه همچنان نارضایتی های گذشته را با خود دارد؛ ولی از جدایی منصرف شده است.

طبق این گزارش نه تنها شرایط واران تغییر کرده که هیچ بازیکنی از جمله مارکوس یورنته که تنها یک بازی به وی در زمان زیدان رسیده نیز تمایلی به جدایی ندارد.

دیدگاه‌ها