کد خبر : 1606284 | 01 اردیبهشت 1398 ساعت 01:55 | 15.8K بازدید | 0 دیدگاه

پس از برتری بر سوسیداد

والورده: بارسا هنوز قهرمان نشده است

بارسلونا با برتری 2-1 امشب مقابل سوسیداد، حالا تنها به شش امتیاز برای قطعی کردن قهرمانی اش نیاز دارد.

والورده: بارسا هنوز قهرمان نشده است

به گزارش "ورزش سه"، دو گل از کلمنت لنگله و جوردی آلبا، سند برتری بارسا را برابر تیم سختکوش سوسیداد امضا کرد. بارسلونا به فاصله 5 هفته تا پایان لالیگا، به دو برد دیگر  برای قهرمانی نیاز دارد.

 

 

1399741

 

 

ارنستو والورده، سرمربی بارسا در پایان بازی گفت:« بازی امشب، بازی بسیار مهمی بود. 9 امتیاز برای قهرمانی نیاز داشتیم و حالا شش امتیاز دیگر می خواهیم. پیروزی بر سوسیداد کار دشواری بود. متوجه هستم که مردم از حالا ما را قهرمان می دانند ولی ما هنوز قهرمان نیستیم. باید در بازی بعدی نیز پیروز شویم و همینطور با پیروزی پیش برویم. هنوز کار تمام نشده است. تا زمانی که از لحاظ ریاضی قهرمان نشده ایم، کارمان ادامه دارد. می دانم که مسیر دشواری پیش رو داریم.»

 

والورده در مورد خستگی بازیکنانش گفت:« بازی با یونایتد تمام توجهات را جلب کرده بود و طبیعتا بازیکنان، امشب چندان شاداب نبودند. همیشه بازی لالیگا پس از بازی های لیگ قهرمانان دشوار است. بازی راحتی نبود و سوسیداد هم خوب کار می کرد. آنها در ضد حملات خطرناک بودند و نمی توانستیم بی محابا حمله کنیم. به دقت عمل و کمی شادابی برای زدن گل های بیشتر نیاز داشتیم. گل لنگله کمی خیالمان را راحت کرد و در نیمه دوم بهتر کار کردیم. گل تساوی سوسیداد ما را وادار به واکنش کرد و خوشبختانه خیلی زود توسط آلبا جبران کردیم.»

 

کوتینیو:« داستان بازی با یونایتد و شادی گل او قدیمی شده است؛ هرچند اتفاقات حول محور بارسا همیشه بزرگنمایی شده و به آن اهمیت زیادی داده می شود. هواداران با کوتینیو هستند و کوتینیو هم با هواداران.»

دیدگاه‌ها