کد خبر : 1607875 | 08 اردیبهشت 1398 ساعت 11:22 | 7.9K بازدید | 0 دیدگاه

اسپالتی: دوست دارم تا 100 سال مربی اینتر باشم

لوچانو اسپالتی، سرمربی اینتر بعد از آنکه دیشب در خانه مقابل یوونتوس متوقف شد از تمایلش به ماندن در اینتر خبر داد ولی گفت که تصمیم‌گیری در این مورد به عهده او نیست.

اسپالتی: دوست دارم تا 100 سال مربی اینتر باشم

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان لوچانو اسپالتی دیشب در خانه خود، در استادیوم سن‌سیرو میزبان قهرمان این فصل سری آ، یوونتوس بودند. اینترمیلان در این بازی خیلی زود به گل رسید و راجا ناینگولان در دقیقه 7 مسابقه دروازه یووه را باز کرد. اینتر در نیمه اول بهتر از یوونتوس بازی کرد اما در نیمه دوم یووه موفق شد با گلزنی رونالدو بازی را به تساوی بکشاند تا اینتر از این بازی تنها یک امتیاز بدست بیاورد.

 

1401595

 

اسپالتی بعد از بازی به خبرنگاران گفت:" ما بازی را خیلی خوب شروع کردیم و در بخش اعظم نیمه اول کنترل جریان بازی را کاملا در دست داشتیم. در این نیمه می‌توانستیم چند گل به حریف بزنیم ولی در نهایت با یک گل به رختکن رفتیم".

 

سرمربی اینترمیلان در ادامه گفت:" گل زدن کار ساده‌ای نیست به خصوص اگر جلوی یوونتوس باشد. در مقابل چنین حریفی وقتی فرصت گلزنی بدست می‌آورید باید از آن استفاده کنید و گر نه تنبیه می‌شوید".

 

1401596

 

اسپالتی در ادامه گفت:" ما در نیمه دوم به خوبی نیمه اول نبودیم و یوونتوس هم تهاجمی‌تر بازی کرد. ما می‌دانیم که در این تیم چه بازیکنان باکیفیتی بازی می‌کنند و برای همین بازیکنان اینتر باید همیشه با اعتماد به نفس کامل بازی کنند".

 

سرمربی اینتر در پاسخ به سوالی درباره آینده‌اش گفت:" من سالها است که مربی‌گری می‌کنم و اگر دست خودم باشد دوست دارم تا صد سال دیگر در اینتر مربی‌گری کنم. ولی تصمیم‌گیری در این باره به عهده من نیست و باشگاه است که باید تصمیم نهایی را بگیرد. مدیریت باشگاه باید بهترین تصمیمی که برای کل باشگاه مفید است را اتخاذ کند".

 

دیدگاه‌ها