کد خبر : 1617205 | 22 خرداد 1398 ساعت 12:11 | 1K بازدید | 0 دیدگاه

بختیاری زاده: مشکلی برای همکاری با مجیدی ندارم

شاید یکی از چالش های انتخاب فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی تیم امید حضور سهراب بختیاری زاده و رضا شاهرودی در کادر فنی این تیم باشد. هر چند حمید استیلی پیش تر گفته بود این دو مربی در کادر فنی تیم امید باقی می مانند.

بختیاری زاده: مشکلی برای همکاری با مجیدی ندارم

به گزارش "ورزش سه"، سهراب بختیاری زاده یکی از مربیان تیم امید در خصوص انتخاب فرهاد مجیدی به عنوان مربی تیم امید می گوید:« این تصمیمی است که مجیدی و فدراسیون فوتبال گرفته‌اند و او نیز مربی جوانی است که می‌تواند موفق شود. اما آنچه که از همه مهمتر است صعود به المپیک است که امیدوارم اتفاق‌های خوبی در آینده رقم زده شود. وضعیت فعلی نشان از تیمی دارد که نمی‌تواند در رقابت‌های دی ماه به المپیک ۲۰۲۰ ژاپن صعود کند. برای رسیدن به این هدف باید تیم امید منظم رفتار کند و سرمربی و کادر فنی خیلی زود مشخص شده و اردوها نیز برگزار شوند که فعلاً این شرایط وجود ندارد.»

 

سهراب در خصوص اینکه در صورت اعلام رسمی فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی تیم امید آیا حاضر به ادامه همکاری با تیم امید می شود؟ می گوید: « در صورت انتخاب مجیدی مشکلی با او برای همکاری ندارم و پیش از این با هم رفاقت داشته‌ایم. اما قطعاً فرهاد به عنوان نامزد سرمربیگری نیز اهداف و برنامه‌هایی دارد که در صورت انتخابش باید درباره آن صحبت کرد. زیرا رفاقت و کار دو مقوله جدا از یکدیگر هستند.»

 

مربی تیم امید در پایان گفت:« روزهایی که می‌توانیم تیم را به آمادگی مطلوب برسانیم و ضعف‌ها را بر طرف کرده و نقاط قوت تیم را تقویت کنیم به راحتی از دست می‌دهیم. این در حالی است که حریفان به خوبی کار می‌کنند. متاسفانه شکل اداره کردن فوتبال در بخش پایه به دلیل مشکلات مالی و فسادی که در این بخش وجود دارد سبب شده بازدهی خوبی نداشته باشیم تا پیشرفت در فوتبال خیلی لاک پشتی انجام شود. بازیکنان خوبی از نظر اخلاقی و فنی در تیم امید بازی می‌کنند که ظرفیت بالایی هم برای موفقیت دارند و واقعاً حیف است که به این تیم بهاء داده نشود.»

دیدگاه‌ها