کد خبر : 1625726 | 01 مرداد 1398 ساعت 17:12 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

ایجنت بیل: گرت یا می رود یا 3 سال دیگر می ماند!

جاناتان بارنت مدیر برنامه های بیل حاضر نشد جدایی او از رئال را تضمین کند.

ایجنت بیل: گرت یا می رود یا 3 سال دیگر می ماند!

به گزارش "ورزش سه"، اختلاف بین زیدان و گرت بیل وارد ابعاد تازه تری شده است. زیدان برای بازی دو روز پیش مقابل بایرن، گرت بیل را راهی سکوها کرد و در پایان بازی نیز گفت که بیل بهتر است همین فردا از رئال برود. او در کنفرانس قبل از بازی نیز گفته بود که موضعش نسبت به بیل هیچ تغییری نکرده است. امروز صبح زیدان ضمن تعدیل حرف هایش تاکید کرد که خود بیل از بازی مقابل بایرن خودداری کرده بود چرا که در حال مذاکره با چند تیم دیگر است.

 

 

1421323

 

 

در واقع زیزو از همان هفته های پایانی فصل گذشته به بیل گفته بود که بهتر است به دنبال تیمی جدید برای خود باشد اما ستاره ولزی در پاسخ گفت که قصد ترک رئال را ندارد. حالا اما شرایط کاملا متفاوت به نظر می رسد. گفته می شود دو باشگاه چینی خواهان بیل هستند ولی قصد ندارند مبلغی به رئال پرداخت کنند.

 

جاناتان بارنت در واکنش به اخبار جدایی گرت بیل به اسکای اسپورتس گفت:«توافقی ناگهانی برای جدایی بیل از رئال رخ نخواهد داد. گرت یکی از بهترین های دنیاست و می توانم تضمین بدهم که به صورت قرضی به تیمی دیگر نخواهد رفت. اگر پیشنهادی برسد که ما را متقاعد کند، بیل یک روزه یا طی یک هفته از رئال خواهد رفت و در غیر این صورت شاید تا سه سال دیگر یعنی پایان قراردادش در رئال بماند.»

 

دیدگاه‌ها