کد خبر : 1384590 | 14 دی 1395 ساعت 10:07 | 21.1K بازدید | 0 دیدگاه

مهاجرانی: منافع ملی در ارجحیت است

برانکو و کی‌روش مشکلی با هم ندارند

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال اعتقاد دارد برانکو باید با کمی تفکر حق را در اردوهای تیم ملی به کارلوس کی روش بدهد.

برانکو و کی‌روش مشکلی با هم ندارند

به گزارش "ورزش‌سه"،  صحبت های برانکوایوانکوویچ علیه کارلوس کی روش جنجال های زیادی را ایجاد کرده. خیلی ها در این داستان حق را به برانکو و سایر باشگاه ها می دهند و برخی نیز منافع ملی را ارجح می دانند. 


حشمت مهاجرانی، سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال درباره مشکلات پیش آمده میان برانکو و کی روش عنوان کرد: «هر مربی حافظ منابع تیم خودش است، برانکو می‌‎خواهد قهرمان لیگ شود و کی‌روش هم‌ چون تیمش را در آستانه حضور در جام‌جهانی است باید تیمش را به صورت کامل در اختیار داشته باشد.»


او ادامه داد: «به نظر من کی روش حق دارد که تیمش را به طور کامل در اختیار داشته باشد. به‌هرحال اگر حضور در جام‌جهانی و قهرمانی در لیگ ایران را در یک کفه ترازو قرار بدهیم متوجه می‌شویم که تیم‌ملی درحال حاضر به پرسپولیس اولویت دارد.» 


مهاجرانی همچنین گفت: «کی‌روش بدون بازیکنان چطور می‌تواند وارد مسابقات مهمی مثل جام‌جهانی شود؟ نباید این صحبت‌ها را به حساب اختلاف بین این دو مربی قرار داد، آنها مشکلی با هم ندارند بلکه به تیم‌شان تعصب دارند.» 


سرمربی سابق تیم ملی در پایان افزود: «تیم‌ملی اهمیت خاصی برای ما دارد و در اولویت است اما نباید فراموش کنیم که برانکو هم به دنبال تکرار قهرمانی تیمش بعد از حدود ١٠‌سال است. بنابراین کار هر دو مربی سخت و حساس به نظر می‌آید، با این حال به نظرم در این مورد باید با کی‌روش تعامل کنیم و حق را به سرمربی پرتغالی تیم‌ملی بدهیم.»

دیدگاه‌ها