کد خبر : 1617540 | 24 خرداد 1398 ساعت 11:50 | 3.1K بازدید | 0 دیدگاه

شعار در مراسم معارفه هازارد: امباپه را می‌خواهیم

در مراسم معرفی رسمی ادن هازارد توسط رئال مادرید در استادیوم سانتیاگو برنابئو، هواداران رئال با سر دادن شعار "ما امباپه را می‌خواهیم" به مدیران این تیم نشان دادند ستاره بعدی مد نظرشان کیست.

شعار در مراسم معارفه هازارد: امباپه را می‌خواهیم

به گزارش "ورزش سه"،  بعد از مدتها کش و قوس و حجم انبوهی از شایعه و گمانه‌زنی سرانجام ادن هازارد، ستاره بلژیکی چلسی پیراهن سفید رئال مادرید را به تن کرد و در خانه این باشگاه، سانتیاگو برنابئو مقابل هواداران تیم بزرگ اسپانیایی قرار گرفت و به آنها معرفی شد.

 

1412824

 

عده زیادی از هواداران رئال دیروز برای اولین دیدار با ستاره جدید تیم‌شان، ادن هازارد راهی سانتیاگو برنابئو شدند تا به تشویق او پرداخته و ورودش به رئال را خیر مقدم بگویند.

 

اما هواداران رئال از فرصت پیش آمده نهایت استفاده را کردند تا صدای خود را به گوش مدیران باشگاه برسانند و بگویند به عنوان شکار بزرگ بعدی رئال، کدام ستاره را مد نظر دارند.

 

1412844

 

در میانه معرفی هازارد با پیراهن جدید رئال بود که هواداران سفیدپوش شروع به سر دادن شعار برای جذب امباپه کردند و نام او را فریاد زدند. تماشاچیان حاضر در برنابئو شعار می‌دادند:" ما امباپه را می‌خواهیم".

 

در هفته‌های اخیر شایعات زیادی درباره احتمال پیوستن امباپه به رئال مطرح شده اما هنوز مشخص نیست آیا رئال خواهد توانست باشگاه فعلی او پاری سن ژرمن را به واگذاری پدیده جوانش راضی کند یا نه.

 

دیدگاه‌ها