کد خبر : 1622544 | 17 تیر 1398 ساعت 19:29 | 974 بازدید | 0 دیدگاه

مدافع میلان، جدیدترین گزینه نقل و انتقالاتی آرسنال

آرسنال مجبور به انتخاب جایگزین برای هدف نقل و انتقالاتی خود شد.

مدافع میلان، جدیدترین گزینه نقل و انتقالاتی آرسنال

به گزارش "ورزش سه"، در پی عدم توافق با سلتیک اسکاتلند برای خرید تیرنی دفاع چپ جوان این باشگاه، آرسنال به دنبال انتقال ریکاردو رودریگز دفاع چپ سوئیسی باشگاه میلان است.  با وجود بودجه پایین نقل و انتقالاتی آرسنال، اونای امری سرمربی این باشگاه چاره ای جز احتیاط در خرید بازیکنان جدید ندارد. 

 

این درحالیست که به دلیل عدم راه یابی آرسنال به لیگ قهرمانان اروپا تنها بودجه 40 میلیون پوندی در اختیار این مربی اسپانیایی قرارگرفته است. اما علاقه شدید آرسنال به ویلفرد زاها ، وینگر مستعد کریستال پالاس، ممکن است باعث بالا رفتن این بودجه توسط مدیران باشگاه شود.

 

1416214

 

 تیرنی مدافع چپ 22 ساله اسکاتلندی از مدت ها قبل مورد توجه آرسنال بود و این باشگاه از بعد از فینال لیگ اروپا مذاکرات خود را با باشگاه سلتیک آغاز کرده بود. اما به نظر میرسد که آرسنال از قیمت  25 میلیون پوندی تعیین شده توسط مدیران سلتیک راضی نیست و مذاکرات متوقف شده است. حالا آرسنال توجه خود را به گزینه دیگری برای پست دفاع چپ جلب کرده است بااینکه همچنان نیم نگاهی به تیرنی دارد. ملی پوش سوئیسی میلان که در سال 2017 از وولفسبورگ به این تیم منتقل شد جدیدترین هدف باشگاه آرسنال است. 


گفته میشود که مارکو جانپائولو ، سرمربی جدید میلان، مشکلی با فروش این بازیکن نخواهد داشت و آرسنال میتواند با چیزی حدود 14 میلیون پوند ریکاردو رودریگز را به خدمت بگیرد.

 

این درحالیست که الکساندر لاکازت ،مهاجم فرانسوی آرسنال، در روزهای گذشته به طرفداران این تیم هشدار داد که با توجه به روند نه چندان موفقیت آمیز آرسنال در این پنجره نقل و انتقالاتی، انتظار چیزی بیشتر از رقابت برای حضور در جمع چهار تیم بالای لیگ و صعود به لیگ قهرمانان را نداشته باشند.

دیدگاه‌ها