کد خبر : 1610625 | 20 اردیبهشت 1398 ساعت 19:03 | 8.9K بازدید | 0 دیدگاه

شجاع و خاطرات تلخ و شیرین ماشین سازی

مدافع گلزن پرسپولیس در بازی رفت مقابل ماشین سازی، با شرایطی عجیب توانسته بود این تیم را در تبریز همراهی کند و اکنون امیدوار به برپایی دوباره جشن گل مقابل این تیم است.

شجاع و خاطرات تلخ و شیرین ماشین سازی

به گزارش "ورزش سه"، شجاع خلیل زاده بعد از دو بازی محرومیت از همراهی تیم در لیگ برتر و آسیا، اکنون بار دیگر به ترکیب سرخپوشان بازخواهد گشت و امیدوار است این تیم را برای دستیابی به امتیاز جدال با ماشین سازی کمک کند.


مدافع شماره 3 سرخپوشان در دیدار رفت و برابر ماشین سازی در شرایطی موفق به ثبت گل سه امتیازی در تبریز شده بود که تا لحظاتی پیش از بازی نیز وضعیت نامشخصی برای همراهی تیم داشت. مصدومیت سخت از ناحیه گردن و کمر باعث شده بود تا برانکو ایوانکوویچ تنها او را برای همراهی تیم به تبریز ببرد اما درخواست این بازیکن از کادرپزشکی و قبولی مسئولیت حضور در این بازی در نهایت باعث شد تا سرخپوشان با گل این بازیکن به سه امتیاز دست یابند.

 


اکنون شجاع خلیل زاده که با پیشنهاد تمدید قرارداد با این تیم مواجه شده، امیدوار است در سومین فصل حضورش در این تیم به آمار سومین قهرمانی پیاپی دست یابد. او تا به اینجا دو قهرمانی با پرسپولیس و یک قهرمانی در سپاهان به نام خود ثبت کرده و رقیبی جدی برای سیدجلال حسینی محسوب می‌شود که در آستانه دستیابی به هفتمین قهرمانی خود در لیگ برتر قرار دارد.

 

دیدگاه‌ها