کد خبر : 1552542 | 18 شهریور 1397 ساعت 16:48 | 19.7K بازدید | 0 دیدگاه

با قطعی شدن حضور در ناتینگهام فارست

انصاری‌فرد بعد از بازی ازبکستان به انگلیس می‌رود

کار پیوستن مهاجم تیم ملی به ناتینگهام فارست انگلیس به پایان رسیده است و کریم پس از دیدار برابر ازبکستان راهی انگلیس خواهد شد.

انصاری‌فرد بعد از بازی ازبکستان به انگلیس می‌رود

به گزارش "ورزش سه"، کریم انصاری فرد پس از فصل درخشانی که به همراه تیم المپیاکوس یونان داشت و در آخرین روز رقابت های لیگ عنوان آقای گلی را از دست داد این روزها پیشنهادات فراوانی را برای تعویض باشگاه خود دارد و تقریبا هر روز خبری درباره اظهار تمایل یکی از باشگاه های اروپایی برای به خدمت گرفتن او رسانه ای می شود. 


در این باره اما خبر می رسد کار انتخاب تیم آینده کریم انصاری فرد به پایان رسیده است و این بازیکن که این روزها در اردوی تیم ملی به سر می برد تکلیف خود را برای بازی در تیم فصل آینده نهایی کرده است. 


کریم که باشگاه ناتینگهام فارست انگلیس را نیز خواستار خود می دید در نهایت با مسئولان این تیم به توافق نهایی رسید. این اتفاق در حالی می افتد که مسئله مجوز فعالیت کریم در انگلیس نیز به دست آمده و بدین ترتیب مشکلی حضور این بازیکن در تیم ناتینگهام فارست را تهدید نمی کند. 


با این حساب کریم انصاری فرد پس از دیدار تیم های ملی ایران و ازبکستان به طور مستقیم راهی انگلیس خواهد شد تا مراحل پیوستن خود به تیم جدید را نهایی کند تا آماده آغاز فصل جذاب خود در لیگ چمپیون شیپ شود.

دیدگاه‌ها