کد خبر : 1614939 | 10 خرداد 1398 ساعت 18:41 | 2.3K بازدید | 0 دیدگاه

کونته: یوونتوس من را نخواست و به اینتر آمدم!

آنتونیو کونته، سرمربی جدید باشگاه اینتر، در مورد این انتخاب و آینده مائورو ایکاردی صحبت کرد.

کونته: یوونتوس من را نخواست و به اینتر آمدم!

به گزارش "ورزش سه"، امروز صبح بالاخره گمانه زنی ها تبدیل به حقیقت شد و آنتونیو کونته رسما هدایت باشگاه اینتر را بر عهده گرفت. کونته که گذشته درخشانی با یوونتوس در سری آ داشته، در مورد شایعات بازگشت به این باشگاه قبل از پذیرش هدایت اینتر و البته اهداف خود در باشگاه جدید مصاحبه کرده است.

 

کونته گفت: "ما در مورد یک باشگاه فوق العاده و با تاریخی بزرگ صحبت می کنیم که در این مقطع مانند من جاه طلبی هایی برای برنده شدن و تلاش برای ساخت دستاوردی مهم دارد و به همین دلیل من تصمیم گرفتم به اینتر ملحق شوم.

 

من فکر می کنم این یک چالش جدید و یک فصل تازه در زندگی من است، من در گذشته سرمربی یوونتوس بودم و با آنها فاتح عناوین زیادی شدم و حالا می خواهم همین کار را در اینتر هم انجام دهم. تاریخ این باشگاه بسیار مهم است و ما باید احترام زیادی برای آن قائل بوده و اینتر را به همان سطح در گذشته برسانیم."

 

1409680

 

آینده مائورو ایکاردی: "من فکر می کنم در حال حاضر پاسخ دادن به این سوال بسیار دشوار است. ما برنامه داریم و سعی خواهیم کرد شرایط تیم را بهبود بخشیم که در این میان اراده و جاه طلبی بسیار مهم است. شایعات ملاقات برای خرید روملو لوکاکو حقیقت ندارد اما مدیر ورزشی باشگاه باید به این سوالات در مورد بازار انتقالات پاسخ دهد. اکنون تمرکز کرده ایم تا اولین قدم را برداشته و با هم کار کنیم تا با بررسی وضعیت بهترین تصمیم را برای باشگاه بگیریم. هنوز ملاقاتی با ایکاردی نداشته ام و تازه در حال تنفس جو باشگاه هستم."

 

فینال لیگ قهرمانان: "لیورپول و تاتنهام هر دو تیم هایی قدرتمند هستند و به نظرم بازی متعادلی خواهد بود. انتظار من تماشای یک بازی هیجان انگیز بین دو تیمی است که قدرت بالایی دارند."

 

شایعات بازگشت به یوونتوس: "رئیس این باشگاه شخصا به من در مورد بازگشت پاسخ منفی داد و به همین دلیل من اینتر را انتخاب کردم."

دیدگاه‌ها