کد خبر : 1618975 | 30 خرداد 1398 ساعت 23:06 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

مورینیو: یونایتد 900 دقیقه هم بازی می کرد، گل نمی‌زد

ژوزه مورینیو، سرمربی سابق چلسی، معتقد است در اولین رویارویی اش با منچستریونایتد در لیگ برتر، تیم حریف حتی اگر 900 دقیقه وقت داشت، نمی توانست دروازه تیمش را باز کند.

مورینیو: یونایتد 900 دقیقه هم بازی می کرد، گل نمی‌زد

به گزارش "ورزش سه"، در سال 2004 بود که مورینیو برای اولین بار هدایت چلسی را برعهده گرفت و تیمش در اولین دیدار فصل مقابل منچستریونایتد قرار گرفت. آنها توانستند در آن دیدار 1-0 به پیروزی برسند و در نهایت با 12 امتیاز فاصله، در آن فصل به قهرمانی برسند. مورینیو معتقد است که تیمش در آن دیدار با تمام وجود بازی کرد و تیم حریف هیچ شانسی برای پیروزی نداشت.

او گفت:" مهم بود که مقابل حریف مستقیم به پیروزی برسیم. اگر می خواهید قهرمان شوید، در 38 هفته، شما نمی توانید امتیازات زیادی از دست بدهید؛ به ویژه در خانه مقابل حریف مستقیم.

فکر می کردم این خیلی مهم بود زیرا تناقضی بین صحبت های ما با بازیکنان، جاه طلبی مان و نتیجه بازی وجود نداشت. اگر بگویید " در این فصل باید قهرمان شویم" و سپس در اولین بازی در خانه مقابل حریف مستقیم، 3-0 شکست بخورید، یک گام رو به عقب برداشته اید.

 

1408395

 

بنابراین این یک گام رو به جلو بود؛ یک ارتباط بزرگ بین مسابقه و آنچه ما تلاش می کردیم تا در پیش فصل به تیم بدهیم که قدرت ذهنی، انسجام، نظم تاکتیکی و پس از آن، جاه طلب بودن بود.

شما باید هر کاری می توانید در آن بازی انجام بدهید؛ در هر دقیقه از بازی، در هر ثانیه از بازی.

کیفیت، قدرت فیزیکی، کنترل احساسی؛ باید همه چیزتان را روی بازی بگذارید. این یکی از آن بازی ها بود که من 90 دقیقه را احساس کردم اما اگر 900 دقیقه هم بود، آنها نمی توانستند گل بزنند. ما در هر صورت آن بازی را می بردیم."

دیدگاه‌ها