کد خبر : 1618419 | 28 خرداد 1398 ساعت 12:56 | 1.4K بازدید | 0 دیدگاه

آریگو ساکی: ساری در حد پپ، کلوپ و پوچه است

آریگو ساکی، مربی افسانه‌ای ایتالیایی با حمایت از مربی‌گری ماتوریتزیو ساری در یوونتوس می‌گوید او مربی‌ای در سطح گواردیولا، یورگن کلوپ و پوچتینو است.

آریگو ساکی: ساری در حد پپ، کلوپ و پوچه است

به گزارش "ورزش سه"، بعد از منصوب شدن ماتوریتزیو ساری به عنوان سرمربی جدید یوونتوس، آریگو ساکی مربی افسانه‌ای ایتالیایی و سرمربی سابق تیمهای ملی ایتالیا و آث میلان با حمایت از ساری گفت او در سطح مربی‌های بزرگ امروز دنیا مثل پپ گواردیولا، یورگن کلوپ و مائوریسیو پوچتینو است.

 

1413409

 

آریگو ساکی در گفتگویی درباره پیوستن ساری به یوونتوس و بدست گرفتن سکان هدایت این تیم می‌گوید شایعات درباره انتقال گواردیولا به یووه از ابتدا دروغ بوده و او هرگز قصد جدا شدن از منچسترسیتی را نداشته.

 

ساکی در این باره گفت:" گواردیولا آن  موقع برای من یک پیام فرستاد. انتقال او به یووه هرگز برایش مطرح نبود. گواردیولا از حضور در منچسترسیتی کاملا راضی است و می‌خواهد فصل بعد برای قهرمانی در چمپیونزلیگ تلاش کند".

 

سرمربی افسانه‌ای ایتالیایی درباره ساری گفت:" ساری برای یوونتوس یک گزینه مهم و خارق‌العاده بود. یوونتوس به خاطر تاریخ بزرگ و هواداران بسیاری که دارد تیم کوچکی نیست و برای انتخاب سرمربی باید همه جوانب را در نظر بگیرد. به نظر می‌رسد یوونتوس قصد دارد جسورانه‌تر و مدرن‌تر بازی کند و اگر این اتفاق بیفتد کمک بزرگی به فوتبال ایتالیا خواهد بود".

 

آریگو ساکی در ادامه گفت:" ساری با کلوپ، گواردیولا و پوچتینو در یک سطح است. دید آنها نسبت به فوتبال و نحوه عملکردشان دقیقاً شبیه هم است".

 

دیدگاه‌ها