کد خبر : 1610841 | 21 اردیبهشت 1398 ساعت 20:37 | 28.5K بازدید | 0 دیدگاه

خبر بد برای ایکاردی؛ کونته هم او را نمی‌خواهد

به نظر می رسد مائورو ایکاردی، مهاجم آرژانتینی اینتر، فاصله ای تا جدایی از این باشگاه ندارد.

خبر بد برای ایکاردی؛ کونته هم او را نمی‌خواهد


به گزارش "ورزش سه"، اینتر میلان به طور رسمی برای عقد قرارداد با آنتونیو کونته با او تماس برقرار کرده و به نظر می رسد همه چیز در این باشگاه طبق نظر این سرمربی ایتالیایی برنامه ریزی می شود.

 

در چند هفته گذشته بسیاری از باشگاه ها از جمله میلان، یوونتوس، رم و اینتر علاقمند به جذب کونته بوده اند و اخبار حاکی از آن است که نراتزوزی شانس بیشتری برای جذب او دارد.

 

1400288

 

توتو اسپورت مدعی شد اینتر پیشنهاد قراردادی سه ساله را به کونته ارائه کرده است و در صورت حضور او، تغییرات کلیدی در اینتر ایجاد خواهد شد و به نظر می رسد مائورو ایکاردی بخشی از برنامه های باشگاه نیست و وی باید در تابستان امسال از جمع بازیکنان نراتزوری جدا شود. به نظر می رسد ادین ژکو و روملو لوکاکو گزینه های مورد علاقه کونته برای تقویت ترکیب اینتر هستند.

 

نظم رختکن مولفه ای مهم برای سرمربی ایتالیایی است. کونته از حواشی فراوان و آنچه در ماه های اخیر در مورد ایکاردی اتفاق افتاده آگاهی کامل داشته و علاقه ای به حساب باز کردن روی او برای فصل بعد ندارد. به محض این که اینتر سهمیه فصل آینده لیگ قهرمانان را کسب کند، مذاکرات با کونته سرعت بیشتری خواهد گرفت و احتمال زیادی در مورد حضور او در اینتر وجود دارد.

دیدگاه‌ها